Nå kommer foodora til Åsane og Nesttun

Nå kommer foodora til Åsane og Nesttun

Snart kan innbyggerne i Åsane og Nesttun også få mat levert hjem på døren av de rosa budene til foodora. Selskapet har hatt stor suksess med matlevering i flere byer i Norge, og utvider nå leveringstilbudet i Bergen hvor lokale bud er klare for å levere restaurantmat hjem på en kontaktløs og trygg måte.

- foodora er allerede en svært populær tjeneste i Bergen, og vi ser at etterspørselen også er til stede utenfor bykjernen. Jeg er selv fra Åsane, og det gleder meg at de fleste i Åsane og Nesttun med denne utvidelsen av leveringsområdet også får oppleve hvor lettvint og praktisk det er å bestille restaurantmat hjem, sier foodoras Regional Manager for Vest, Sør og Nord, Lissan Dotche.

Fra uke 38 skal tjenesten være tilgjengelig i de nye områdene, og man vil kunne bestille mat fra større kjeder som McDonalds, Egon og Subway i tillegg til lokale restauranter.

- Det er viktig for oss å ha et variert tilbud i alle områder, og vi ønsker gjerne å komme i kontakt med restauranter og butikker som vil samarbeide med oss. Potensielle partnere kan kontakte oss gjennom kontaktskjema på partner.foodora.no, sier Dotche.

foodora er en matleveringstjeneste som lar brukeren bestille mat fra sin favorittrestaurant via en app. I appen får du opp tilgjengelige restauranter, oversikt over matretter, leveringstid og pris. Bestilling og betaling gjøres enkelt i appen. Når bestillingen er foretatt kan du følge syklistens bevegelser fra maten er hentet til det ringer på̊ døren.

- Vårt mål er å gjøre det så brukervennlig og enkelt som mulig å få mat levert på døren, og å støtte sine lokale restauranter på avstand. I en annerledes hverdag hvor man tilbringer mye tid hjemme ønsker vi å tilby en mulighet til å nyte maten fra sine lokale favoritter hjemme, sier daglig leder i foodora Norge, Elisabeth Myhre.