Nå kan du bestille foodora i Tønsberg og Sandefjord

Nå kan du bestille foodora i Tønsberg og Sandefjord

Nå er endelig de rosa budene til foodora å finne i Tønsberg og Sandefjord. Selskapet har hatt stor suksess med matlevering i flere byer i Norge, og utvidet forrige uke leveringstilbudet til Tønsberg og Sandefjord. McDonald’s er en av restaurantene som er med fra start.

‒ Flere og flere oppdager hvor lettvint og praktisk det er å bestille restaurantmat hjem, og vi er veldig glade for å endelig kunne levere mat i Tønsberg og Sandefjord. Vi ser allerede etter første uken at interessen er stor, og det gleder oss at så mange allerede har tatt i bruk foodora her, sier daglig leder i foodora Norge, Elisabeth Myhre.

New Taj Mahal, Paparazzi, Bakgården Café og Huset er blant de lokale restaurantene som er med fra start i Tønsberg og Sandefjord, i tillegg til kjeder som Big Horn og Espresso House.

McDonald’s hjemleveringstilbud McDelivery blir også tilgjengelig gjennom foodora-appen. Det er franchisetaker i McDonald’s, Magnus Dagestad, veldig glad for.

‒ Vi ser at flere og flere ønsker å få Big Mac levert på døren. Vi ønsker å øke tilgjengeligheten og fleksibiliteten for kundene våre som ikke har mulighet til å komme til oss. McDelivery er både praktisk for kunden og gjør at vi kan servere flere måltider fra restauranten. Vi er derfor veldig glade for at foodora og McDelivery blir tilgjengelig for innbyggerne i Tønsberg og Sandefjord. Vi er sikre på at dette er et tilbud kundene våre vil sette pris på, sier Dagestad.

foodora er en matleveringstjeneste som lar brukeren bestille mat fra sin favorittrestaurant via en app. I appen får du opp tilgjengelige restauranter, oversikt over matretter, leveringstid og pris. Bestilling og betaling gjøres enkelt i appen. Når bestillingen er foretatt kan du følge syklistens bevegelser fra maten er hentet til det ringer på̊ døren.

- Vårt mål er å gjøre det så brukervennlig og enkelt som mulig å få mat levert på døren, og å støtte sine lokale restauranter på avstand. I en annerledes hverdag hvor man tilbringer mye tid hjemme ønsker vi å tilby en mulighet til å nyte maten fra sine lokale favoritter hjemme. For å minimere smitterisiko leveres nå alle bestillinger kontaktløst utenfor kundens dør dersom man ønsker det, sier Myhre.

foodora er datterselskap av Delivery Hero, et av verdens ledende online matleveringsselskaper, med hovedkontor i Berlin. foodora ble etablert i Norge i 2015 og har de siste årene vokst eksponentielt, og leverer i dag mat fra over 1400 restauranter i Oslo, Bergen, Stavanger, Sandnes, Kristiansand, Trondheim, Lillestrøm, Drammen, Fredrikstad, Sarpsborg og Tromsø. I 2018 lanserte plattformen til et utvidet område rundt storbyene, der restaurantene selv står for leveransen, og i 2020 introduserte foodora levering fra butikker på plattformen for rask levering og ble med det Norges første aktør innen Q-handel.