"I år er det flere som har mindre" - Kirkens Bymisjon

Årets julegave fra Forbo går til...

Julen nærmer seg og Forbo ønsker å benytte anledningen til et viktig budskap før ferien inntrer for de fleste av oss.

2023 har vært et år hvor krig og konflikter kombinert med rente- og kostnadsøkninger utover det normale, har dominert nyhetsbilde.

Juletiden som står for døren kan være både gledelig og krevende for mange i et samfunn hvor forskjellene stadig øker. Hvordan høytiden feires preges av dette. Noen ender opp med å feire alene, mens andre feirer høytiden sammen med familie eller kanskje naboen. Uansett, julen nærmer seg, og vi i Forbo ønsker å benytte anledningen til å ønske alle en varm og gledelig julefeiring, etterfulgt av et strålende nytt år!

Forbo har som årlig tradisjon å gi en julegave på vegne av oss alle i form av en økonomisk donasjon til en ideell organisasjon som utgjør en forskjell.

Vi har valgt å gi årets julegave til:

Kirkens Bymisjon!

Forbo ønsker i år å støtte de barnefamiliene som har det vanskelig, personer som føler på ensomhet og feirer julen alene, eller kanskje de små barna som ikke får julegave fordi familiens lommebok ikke strekker til.

Kirkens Bymisjon gjør et supert arbeid mange steder i Norge, og bidrar med å glede de som gruer seg til jul med årets varmeste dugnad. Mens politikerne diskuterer krisen, skaper de varme kaféer for de ensomme, et julemåltid for de som ikke strekker til økonomisk eller utlånsutstyr til barn og ungdom, og mange flere tiltak.

"I år er det flere som har mindre" - Kirkens Bymisjon

Årets varmeste dugnad

Kirkens Bymisjon gjør et supert arbeid i de fleste byer i Norge. Disse bidrar sterkt til å glede dem som gruer seg til jul gjennom årets varmeste dugnad. I en periode hvor andre diskuterer krisen, tilbyr Kirkens Bymisjon kaféer for de ensomme, et varmt måltid for dem sliter økonomisk eller utlånsutstyr til barn og ungdom, og mange flere tiltak..

Husk å se og lytte til hverandre, selv om "det går bra, går det ikke altid bra". Hvis du ønsker å gi eget bidrag, følg lenken nedenfor.

Med varme juleønsker,
Forbo

Sophie Vik Westre

Pressekontakt Salgs- og markedskoordinator PR & markedsføring LinkedIn

Creating Better Environments

Forbo Flooring Systems er en global markedsaktør innen linoleum, prosjektvinyl, teppefliser, Flotex flokkede gulv, Coral inngangssystemer og vinylgulvbelegg. I tillegg til gulvbelegg utvikler, produserer og markedsfører Forbo et komplett utvalg av profesjonelle serviceprodukter. Alle Forbo-produkter kombinerer høye nivåer av funksjonalitet og holdbarhet. Forbo Flooring Systems er forpliktet til miljømessig ansvarlig produksjon og vidtrekkende kundeservice. Forbo Flooring er en del av den sveitsiske Forbo Group og eier tjue fabrikker og filialer i 32 land over hele verden.