Frisker opp på et øyeblikk

Av og til byr dagen på anledninger der man føler at huden kunne trengt et oppfriskende tilskudd av fuktighet. Selvsagt stiller Forever opp med produktet som alltid står parat til å by på sine hudvennlige egenskaper. Tiden har kommet for å sette vår praktiske Aloe First i rampelyset.

Etter et par timer på kontoret foran datamaskinen kan huden føles som pergament. Eller på reisen – vi vet vel alle hvordan den tørre luften i et fly kan føles ut? Eller hvor irriterende et bittelite insektstikk kan klø?

Aloe First er en deilig, fuktgivende spray som tilfører huden en masse pleiende ingredienser på et øyeblikk. Her kjøler og beroliger vår egen Aloe vera, propolis og nøye utvalgte urter huden. Og som om det ikke var nok, så deler hudpleiende glyserin, eukalyptus og vitamin E plass på ingredienslisten sammen med flere fine planteekstrakter, som ringblomst, kamille og agurkurt, som er kjent for sine velgjørende, hudpleiende og mykgjørende egenskaper. Et annet stoff i Aloe First som både beroliger, mykgjør og pleier huden er allantoin.

Dette er med andre ord en sprayflaske full av pleiende og fantastiske ingredienser.

Når, hvor, hvordan?

Bruksområdene for Aloe First er mange. Spray den for eksempel generøst på huden når du har fått et insektsstikk, for å dempe kløe. Takket være sprayen er den lett å påføre selv om huden er øm. Du kan også bruke den til å friske opp en tørr hårbunn, eller som en utgreiende balsam. Og denne kjølende sprayen kan også være deilig etter en dag i solen. Hovedingrediensen Aloe vera mykgjør og fungerer perfekt som after-sun.

Visste du at luftfuktigheten i et fly kan være så lav som 10 %? Det er langt under de nivåene vi er vant til på bakkenivå. Det er altså ikke rart at huden føles skikkelig tørr og trett under en flyreise og sikkert ville ha godt av en liten Aloe First-dusj innimellom.

Rekk opp hånden alle dere som sitter foran en datamaskinskjerm store deler av dagen. Er det ikke slik at man gjerne føler seg litt tørr og gusten etter et par timer? Da frisker det opp å spraye ansiktet med litt Aloe First, som gir deg finfordelt fuktighet over hele huden på et sekund, uten at sminke og hudkremer begynner å renne. Pass bare på at du ikke får den i øynene, lukk øynene skikkelig når du sprayer.

Fuktighet, ja takk!

At det er viktig å tilføre huden fuktighet er nok noe alle har fått med seg, og her kan Forevers hudkremer bidra. Men huden utsettes for mange påkjenninger gjennom en dag: luft, forurensninger, vær og vind tørker den lett ut og får den til å føles matt og gusten. Der kan Aloe First bidra til en friskere følelse og tilby huden den dosen med fuktighet og fine ingredienser som den lengter etter.

Tekst: Kerstin Reiser

• Bedrifter, allment