Godt igang med montering av turbiner i Roan vindpark

Åpen dag i Roan vindpark

Vi vil gjerne vise våre naboer arbeidet med byggingen av Roan vindpark. Derfor inviterer vi til en åpen dag med guidet tur og lett bevertning. Oppmøte ved avkjøring fra FV 715, Tostendalen, merket Roan vindpark. Sist gang vi inviterte måtte vi avlyse pga mye vær. De som var påmeldt sist har først fått muligheten for å melde seg på. Det passet ikke for alle. Det er derfor noen plasser igjen for å fylle opp de tre bussene.

Onsdag 9. august, avgang med buss kl 17 med retur fra Haraheia ca kl 19.

Det settes i tillegg opp en buss fra kommunehuset i Roan og en fra kommunehuset i Åfjord med avgang kl 16.30.

Send en mail med navn og telefonnummer til elin.quale@statkraft.com og meld deg på etter først til mølla prinsippet.

Velkommen!

Geir Fuglseth