MadMen Creative Barber Herresalong

Blogginnlegg   •   aug 27, 2014 18:50 CEST

Det er nå to år siden vi skrev om Tomas Madsen som den gang var nyutdannet frisør med store fremtidsplaner og drømmer. Allerede da hadde Tomas ambisjonene på plass; han hadde planlagt både navn, markedstrategier og lokalitet for et helt eget salongkonsept. Nå har drømmen hans gått i oppfyllese; Tomas har åpnet salongen MadMen Creative Barber Herresalong i Bergen Sentrum.

Selv om Tomas har sin egen stil og signatur på frisyrene er han flink til å tilpasse seg de ulike kundene

"Jeg bringer det klassiske og det rocka inn i nye frisyrer og skjegg,
 uansett om du er rocka og hardbarka med skinnjakke og leather boots eller om du er av den skjortekledde og champagne-drikkende typen; jeg
 garanterer at du blir 100% fornøyd" lover Tomas kundene på sin hjemmeside

Tomas` mål var å bli best i byen på moderne herreklipp og barbering og i dag er han på meget god vei. De kreative og nyskapende frisyrene han lager er inspirert av barberstilen fra 50-tallet og er å se på utallige trendy og motebevisste gutter og menn over hele Bergen.

-  Jeg bruker Instagram for å vise frem de nyeste frisyrene og opplever at folk kommer langveis fra for å få disse instagram frisyrene. Som oftest får jeg ganske så frie tøyler, men selv når kundene kommer med ønsker tar jeg alltid i betraktning både hode-, ansikt- og nakkeform i tillegg til alder og stil før jeg bestemmer meg for hvilken frisyre den aktuelle kunden skal få, forklarer Tomas.

For Tomas er det viktig å kunne tilby kundene kvalitet og kreativitet til en overkommelig pris.

-  Jeg ønsker at unge gutter også skal ha råd til å se bra ut på håret, derfor har jeg opprettet MadCut, og jeg gir i tillegg ekstra gode rabatter til studenter, forteller Tomas.

For å gjøre det enkelt for deg som kunde fører salongen kun et merke: evo.

- Dette er erfaringsmessig det beste merke jeg har vært borti. Salgordet er også meget passende for hele salongkonseptet mitt; evo - saving ordinary humans from themselves, forteller Tomas.

Salongen MadMen finner du I CHRISTIAN MICHELSENS GATE 1-3, BERGEN, HORDALAND. Salongen er åpen mandag til fredag fra klokken 10.00  – 17. 00. Og lørdag 10.00 – 16.00