EVO Fabuloso Pro

Nyhet   •   mar 20, 2017 10:00 CET

Fabuloso pro, den perfekte partner for å komplementere din profesjonelle fargeportfolie.

OPPDAG den nye profesjonelle salongbehandlingen som lar deg friske opp og opprettholde kundens hårfarge.
Lag UBEGRENSET fargespekter av semipermanente farger, fyll, tone, pastell, forsterking og fashionfarger.
Lag SKREDDERSYDD fargebalsam til kunden, som passer PERFEKT med hårfargen.

Colour Intensifier:
Fabuloso pro colour intensifiers er direktepigmenterte farger, som er peroksid- og ammoniakkfri. Kommer i fargene: chocolate 500ml, orange 500ml, yellow 500ml, blue 500ml, violet 500ml, green 500ml, red 1000ml, platinum 1000ml. Miks fargene for å lage ubegrenset med semipermanent farge og skreddersydde fargebalsamer.

Backbar Conditioner Base:
Forlenger fargens varighet, styrker håret, gir fuktighet og UV-beskyttelse. Kommer i typene: repair conditioner base og volume conditioner base. Kan mikses med fabuloso pro colour intensifiers for å lage semipermanente pastellfarger. Mykgjørende, antistatisk effekt som polerer skjellaget og reduserer frizz, gir fantastisk glans og beholder fuktighetsbalansen. Flokeløsende uten å tynge.

Conditioner Base Videresalg:
Forlenger fargens varighet, styrker håret, gir fuktighet og UV-beskyttelse. Kommer i typene: repair conditioner base og volume conditioner base. Kan mikses med fabuloso pro colour intensifiers for å lage semipermanente pastellfarger som matcher perfekt med kundens farge.

Gir stylisten mulighet til å lage den perfekte match til kundens eksisterende eller nye hårfarge. Bevarer kundens farge mellom fargebehandlinger. Resultater på kun 3 minutter, mykgjørende og antistatisk effekt som polerer skjellaget, reduserer frizz og gir glans til håret.

Ønsker du å tilby Fabuloso Pro i din salong? Kontakt oss for priser kundeservice@frends.no