Frikar & Frøken Frisørsalong

Nyhet   •   mai 02, 2013 19:32 CEST

I dag åpnet Frisørsalongen Frikar & Frøken i Norheimsund. 3 mil til jobb ble for mye for Elisabeth Fosse som nå har gangavstand til sin nye salong.

Da Frisørpartneren snakket med Elisabeth tidligere denne uken gledet hun seg veldig til å bli helt ferdig med oppussingen og å kunne konsentrere seg om det hun kan og vil; nemlig frisering.

Elisabeth er lidenskaplig opptatt av frisørfaget og ser nå frem til å ta i mot kunder i egen salong.

- Det at det bare er meg her i salongen ser jeg på som postivt for kundene mine, de vet både hva og hvem de får når de kommer hit. Jeg får mulighet til å ta meg 100 prosent av kunden og han eller hun kan slappe av og snakke med meg om hva de enn måtte ønske. Det å gå til friørene skal være avslappende og hyggelig, og det håper jeg og tror kundene får oppleve her hos meg, sier Elisabeth

Som salongnavet tilsier ønsker Elisabet både gutter, jenter, menn og kvinnner hjertelig velkommen som kunder,

"Frikar er betegnelse på ein sterk og kreativ mann som tek sine eigne valg og går sine eigne veger. Og Frøken, det er dykk damer" forklarer Elisabeth på salongens Facebookside.

Hun har også produkter for enhver smak. IdHAIR elements og LANZA er de to produktseriene hun fører. Elisbeth har flere gode åpningstilbud på begge seriene og selger blant annet IdHAIR voksen og LANZA Strength produktene til reduserte priser.

Følg med på Frikar & Frøkens Facebookside for mer informasjon.