Guy Tang til Norge!

Nyhet   •   feb 14, 2018 10:07 CET

Frends AS er stolte av å igjen få besøk av verdens største colorist: Guy Tang!
Søndag 27.mai kl 14.00 braker det løs i Oslo Konserthus.

Med 2,1 millioner følgere på Instagram og 1,8 subscribers på YouTube er ha å beregne som hårbransjens "Rockestjerne".  Sist han var i Norge, var i 2016, og 28.mai kommer han tilbake for å presentere sin fargeserie #MyDentity.

- Da jeg vokste opp hadde jeg problemer med å finne min identitet. Jeg visste ikke hvem jeg var, hva jeg ønsket å gjøre i livet, eller hva jeg min hensikt var. Det var ikke før jeg ble interessert i frisørfaget at jeg fant min hensikt, min retning - og det reddet virkelig livet mitt, sier Guy Tang.

Jeg skapte #mydentity fordi jeg ville skreddersy fargene vi alle drømmer om - farger som ikke finnes i andre serier. Jeg ville skape en fargeserie som gir tilbake begeistringen for faget vårt. Men mest av alt vil jeg skape et samfunn som gir makt til alle #hairbesties og lar oss alle finne vår identitet - for når du vet hvem du er, har du motet til å gjøre alt du drømmer om, forteller Guy Tang.

Uansett om du har fargene til Guy Tang eller ikke, kan du nå få inspirasjon og tips og få oppleve denne verdensstjernen live på scenen i Oslo Konserthus. Iløpet av ca 2,5 time vil han vise modeller på scenen og dele teknikker man kan bruke i salongen. Det blir også tid for å ta bilder med "Selfiekongen" etter showet.

Billetter vil bli lagt ut for salg på www.ticketmaster.no or prisen pr billett er 1190,-
Informasjon om dato for når billetter legges ut, kommer.