Hårfest på Oslo Konserthus

Nyhet   •   jun 07, 2018 10:22 CEST

Guy Tang samlet 600 frisører i Oslo Konserthus på en av de varmeste dagene sålangt i år.

Det er 2 år siden Guy Tang sist besøkte Norge. Den gang var det 500 frisører som fikk oppleve han demonstrere sine kjente Balayageteknikker på scenen. Nå, 2 år etter, har fortsatt ikke bølgen lagt seg, den har heller eksplodert og over 600 norske frisører ofret timer i solen på en av de varmeste dagene sålangt og kom til Oslo Konserthus for å få med seg noen tips og triks til salongen.

Guy Tang entrer scenen i kjent stil. Med flotte modeller, stående applaus, musikk og hyllelse. Men det er noe som er annerledes fra sist gang: han har blitt mer voksen. Det er en seriøs Guy Tang som starter å fortelle om hvordan han har slitt med å finne sin identitet i en verden der det er forventet at du er en viss stereotype. Han forteller hvordan han har gjort alt han kunne for å gjøre alle andre glade istedet for å gjøre det han selv ønsker og føler er rett. Hvordan han jobbet for et stort firma som fortalte han hvordan han skulle snakke, hvordan han skulle te seg, hvordan han skulle presentere og hvordan han skulle jobbe.
- Følg hjertet ditt, og vær deg selv. Stå opp for det du mener er riktig og gjør det som er riktig for DEG, oppfordrer han.

- Jeg fant min identitet i #Mydentity, og endelig kan jeg være meg selv og gjøre det jeg har lyst til uten at andre skal fortelle meg at det kan jeg og det kan jeg ikke. Jeg har funnet min indre styrke, og dere frisører inspirerer meg hver dag til å bli en bedre utgave av meg selv. Dere inspirerer meg til å presse grensene på hva som er mulig. Det er på grunn av DERE at #mydentity eksisterer og fortsetter å utvikles.

Guy Tang #Mydentity er en fargeserie som inneholder signaturfarger fra trendene Guy Tang har vært med på å skape. Du får alt fra Dusty Lavender, Rose Gold, Silver Smoke til naturlige nyanser som passer alle.
Serien lar deg være kreativ, samtidig som du kan stole på at produktene leverer god ytelse.

- Jeg er på Facebook hver eneste dag og kommenterer bilder dere legger ut! sier han begeistret. Jeg elsker at dere engasjerer dere, det gjør meg mer engasjert også.
- Opp med en hånd de av dere som har fått en kunde inn i salongen som viser frem et Guy Tang bilde og sier de vil se sånn ut!? roper han ut i salen. Hender rekkes opp, ja det er helt klart at bildene hans appellerer til mange.
- Vet dere, det skjer meg også! Kunder kommer til meg med et bilde jeg har gjort, og jeg får like noia hver gang, ler han.

KUNNSKAP ER VIKTIG
For å få de resultatene du ønsker er kunnskap nøkkelen. Guy Tang forklarer hvor viktig det er å ha riktig kunnskap om hår og hvordan han har jobbet med kjemikere for å produsere sin fargeserie. Hvordan han daglig forklarer "Hairbesties" over hele verden hvordan man skal gå frem for å oppnå de resultatene de ønsker.
Kunnskap er makt, sier han. Når du har en fargeserie du kan stole på, og du kan teorien din, og du stoler på deg selv, kan du klare ALT du ønsker.
- sålenge ikke kundens hår er helt ødelagt fra før da, ler han....