Økt og styrket hårvekst

Nyhet   •   mai 10, 2017 15:54 CEST

mM Kollagen er ikke bare et produkt for menn, vi ser også gode virkninger på kvinner som lider av hårtap og håravfall, forteller Mette Høisæther, frisør og daglig leder på Curly AS

Siden 2011 har kosttilskuddet mM Kollagen vært å finne på det norske frisørmarkedet. Frisører rundt om i landet har opplevd utallige eksempler på salongkunder som har fått både mer og tettere hårvekst.

- Det unike med dette kosttilskuddet er at det i tillegg til å tilføre kollagen også øker kroppens naturlige produksjon av kollagen, forklarer Mette Høisæther, frisør og daglig leder på Curly AS.
- Vi har svært mange kunder som kommer igjen og kjøper kollagen og disse kundene ser vi også meget gode resultater på, forsetter Mette.

Hun kan fortelle om flere mannlige kunder som har vært tynne i håret, men som har fått tettere hårvekst etter å ha brukt kosttilskuddet mM Kollagen.
- mM Kollagen er ikke bare et produkt for menn, vi ser også gode virkninger på kvinner som lider av hårtap og håravfall, forteller Mette Løland som personlig også bruker mM Kollagen.
- Jeg er ikke plaget av hårtap, men ettersom kroppen produserer mindre kollagen dess eldre du er synes jeg det er greit med litt påfyll. Kollagenet er hentet fra norsk torsk og er 100% naturlig og det har også god virkning på blant annet neglene mine, sier Mette som innrømmer at hun var litt skeptisk i begynnelsen.
- Et kosttillskudd som man må drikke er noe helt annet enn det vi frisører er vant til. Til daglig pleier vi kundenes hår ved å hjelp av produkter som shampo, conditioner og hårkurer. Med mM Kollagen kommer jo derimot næringsstoffene innenfra, forklarer Mette.

På Curly anbefaler frisørene sine kunder som sliter med hårtap å gi dette kosttilskuddet et forsøk.

- Til kunder som sliter med hårtap presiserer vi at det er viktig at kollagenet tas hver dag om resultater skal oppnås. Som frisør ser jeg stor forskjell på håret til kunder som tidligere har slitt med hårtap og som nå tar kollagen daglig. Kjennetegnet er økt og styrket hårvekst. mM Kollagen er virkelig verdt å prøve, avslutter Mette Høisæther.

HÅR, HUD OG NEGLER

mM Kollagen® er et kosttilskudd som tilfører hår, hud og negler viktige næringsstoffer innenfra. mM Kollagen® er basert på marine kollagenpeptider. Kollagen finnes naturlig i kroppens bindevev, inklusiv i hårsekken, lærhuden (dermis) og negleroten. mM Kollagen® inneholder også vitaminer og næringsstoffer i form av sink, selen, kobber og vitamin C.

Sink bidrar til å vedlikeholde normalt hår, hud og negler.

Selen bidrar til å vedlikeholde normalt hår og negler.

Kobber bidrar til å vedlikeholde normal pigmentering av både hår og hud.

Vitamin C bidrar til normal kollagen-dannelse.

Sink, selen, kobber og vitamin C bidrar også til å beskytte cellene mot oksidativt stress.

Forbrukerveiledning

DOSERING

1-2 poser daglig, rørt ut i drikke, som kaffe, te eller vann. Anbefalt daglig dosering bør ikke overskrides. Det er viktig med et variert og balansert kosthold og en sunn livsstil. Kosttilskudd bør ikke brukes som et alternativ til et variert kosthold.

Er du frisør og ønsker å tilby mMKollagen?
Vi har et knalltilbud på mMKollagen i mai og juni. Ta kontakt med din selger eller kundeservice@frends.no