Velvære i hverdagen

Nyhet   •   jan 28, 2013 08:20 CET

Selvpleie er viktig, alle bør unne seg litt velvære i hverdagen. Det er fortsatt vinter, og håret har en tendens til å kreve mer oppmerksomhet. På Hair 4U lot frisørene to nominerte damer få en ordentlig velværedag.

I en travel hverdag er det ikke lett å få tid til egenpleie. Hege og Synneve på Hair 4U ville derfor gi to utvalgte damer en hel dag med velvære på salongen. De to frisørene vet å sette pris på kundene sine.

I forbindelse med julen ba de sine likere på facebook om å nominere noen de synes fortejnete litt ekstra pleie og velvære i hverdagen.Maj Britt og Renate ble trukket ut som vinnerene.De to ble påmeldt av henholdsvis sin datter og venninne.  Damene ble klippet, farget, og sminket og de fikk også fikset både bryn og negler.

Maj Britt var den første av de to damene som ankom salongen. Maj Britt ønsket ikke de altfor store forandringene hårmessig og hadde følgende krav til sin frisør Synneve; Ikke kort hår, ikke pannelugg og ikke mørke farger. Synneve valgte derfor å la Maj Britt forbli blond og å legge en varm og gylden grunnfarge for deretter å stripe med en noe mørkere nyanse.

Renate på sin side var klar for endringer og så lenge hun fikk beholde litt av lengden la hun sitt hårs skjebne i Heges hender. Hege ønsket å fremheve Renates hud- og øyenfarge og valgte derfor en kaldere og mørkere farge enn Renate hadde opprinnelig. I tillegg klippet hun håret endel i front slik at Renates ansikt ble fint innrammet med blant annet lugg.

I salongen på Askøy holder det også til en negledesigner, hun heter Violetta og begge jentene fikk derfor skjellakk i Violettas Studio.

Men man må ikke vinne en Velværedag for å få litt ekstra pleie i hverdagen. En hårkur, en ny neglelakk, et nytt stylingprodukt, det er ikke mer som skal til. Både Maj Britt og Renate fikk med seg utvalgte L`ANZA produkter tilpasset sin hårtype. Begge damene ble også kuret med L´ANZAs kurer ved vasken. Maj Britts hår trengte litt ekstra fuktighet og hun fikk derfor massert inn Moi Moi Hair Masque av Synneve. På Renate brukte Hege den fargebevarende L´ANZA kuren Trauma Treatment . I tillegg fikk begge med seg hver sin ColorCare shampo,  en balsam og to utvalgte L`ANZA stylingprodukter.

I tillegg til L´ANZAs pleie- og stylinprodukter var det IdHAIR HAIR PAINT som ble brukt i salongen denne dagen. HAIR PAINT fargene har 93 ulike nyanser og dermed kunne Hege og Synneve blande, mikse og trikse til de fikk den perfekte farge til hver sin kunde.

Nedenfor kan du se forandringene steg for steg og også lese mer om hvilke produkter frisørene brukte.

Vil du vite mer om Hair 4U, deres tilbud, nyhter osv så følg med på facebook.