Nytt luksusmerke for hårpleie. Frends AS lanserer Mr. Smith

Pressemelding   •   sep 19, 2017 14:18 CEST

Frends AS lanserer

MR.SMITH

- en ny, salongeksklusiv hårpleieserie som har det lille ekstra.

STYLE . SUBSTANCE . SIMPLICITY
Mr. Smith er grunnlagt av australske David Justin, som har lansert en kompakt hårproduktlinje av den beste kvalitet. Mr.Smith er skapt med et utvalg av australske, botaniske og essensielle oljer.

Mr. Smith er et salongeksklusivt merke og vil aldri finnes utenfor salongen eller på nett. Med raffinert luksus og design, er produktene vitenskapelig testet for maksimal ytelse. Fuktighetsgivende, lette og organisk nærende; Mr.Smith gir deg perfekte resultater!

PETA-SERTIFISERT
Mr.Smith mener at det man ikke har i produktene av ingredienser er like viktig som det man har i. Derfor er produktene sulfat- og parabenfrie, er aldri testet på dyr, og alle produkter er PETA-sertifiserte eller PETA-sertifisert vegansk.

PRESSE
Mr.Smith har fått enorm pressedekning i magasiner som Essence USA, Allure USA, Harpers Bazaar Australia, Vogue, Russh, Elle og Instyle for å nevne noen. De har i tillegg vunnet ”Best New Product” av Esquire Grooming Awards.

BAKGRUNN
David Justin har mer eller mindre vokst opp i hårbransjen med en mor som er stjernestylist. Freda Rossidis gjør visninger for alle de store motehusene; Gucci, Chanel, Fendi, for å nevne noen. David utviklet en interesse for vitenskapen bak hårprodukter, og undersøkte alle produkter han kom over. Da han ikke klarte å finne en produktlinje som samsvarte med hans og hans jevnaldrendes ønsker; lukseriøse produkter som leverer resultater, ble ideen om Mr. Smith til. Idag er Mr.smith lansert i Australia, New Zealand, USA, England og Europa.

www.mr-smithhair.com.au

Frends AS er en distributør til det profesjonelle hårpleiemarkedet. Vi hjelper norske salonger med å dekke deres behov for produkter, opplæring og ikke minst tilføre salongene viktig kunnskap om vår bransje og vårt marked. www.frends.no