Verdenspremiere på det nye instax SQ6 i 3 stilsikre farger!

Verdenspremiere på det nye instax SQ6 i 3 stilsikre farger!

INSTAX SQUARE SQ6 som printer det flotte kvadratiske bildeformatet direkte fra kameraet, lanseres 15. mai 2018 med kreative superkrefter til en attraktiv pris.

Et instax-kamera er en av de få elektroniske eiendeler fra hverdagen din, som du nesten ikke kan unngå å få et personligt forhold til. Med sine analoge bilder som printes her og nå, fanger kameraet dine beste øyeblikk på en unik og personlig måte. Tullebilder, kyssebilder, bilder i byen, konsertbilder - mer enn 30 millioner har valgt et instax-kamera, og den kreative bruken vi ser blant våre mange brukere i Norden er kilde til daglig inspirasjon for oss i Fujifilm!

Derfor jobber vi hele tiden med nye innovative produkter, så våre kameraer utvikler seg sammen med våre verdensomspennende familie av instax-fotografer.

Kameraene fås i de tre fargene Pearl White, Blush Gold og Graphite Gray.

Trendy kvadratisk bildeformat med eksponeringsjustering og blitsstyring
Det nye instax square SQ6 er ultimativt brukervennlig, med superkrefter bak et trendy ytre. Vi har lyttet til våre brukere, og skapt et unikt kamera som printer instax-bilder i det flotte kvadratiske 62x62mm format – perfekt på alt fra kjøleskapet, til instagramprofilen din.

Med 3 eksponeringsinnstillinger kan man enkelt styre hvor lyst og mørkt bildet blir - man kan også la den avanserte autoeksponeringen gjøre jobben. Blitsen kan slås på eller av alt etter behov.

Selfiespeil/mode, makro/landskapsfunksjon og kreative verktøy
På instax Square SQ6 er det et selfiespeil på forsiden av kameraet, og med hjelp av det smarte selfiemode, tar du lett den perfekte selfie. Med kun 2 trykk på utløseren kan man lage en dobbelteksponering av to motiver som 'smeltes' sammen til ett bilde, som gir det populære dobbelteksponerings-look.

INSTAX SQUARE SQ6 forventes i butikkene fra den 25/5 2018 hos utvalgte forhandlere, og rulles gradvis ut til alle forhandlere. Kontakt oss for pris og nærmere informasjon.

Superstjernen Taylor Swift er ny instax-partner
Vi er stolte over å kunne annonsere globalt instax-partnerskap med Taylor Swift på hennes Taylor Swift reputation Stadium Tour! Følg oss online for nytt om hva som er på vei!

Også nytt - SQUARE film med svart ramme!
Som noe nytt lanserer vi sammen med SQ6 også ny film med svart ramme i Square formatet. Enda en mulighet for å oppnå et personligt kreativt uttrykk med instax.

Få opplyst forhandler på +45 4566 2244 og besøk vår mediebank her: http://media.glowrepeat.com/category/fujifilm

Kontakt oss gjerne vedrørende test, utlån m.m. Maren Ydstebø - mayd@glowrepeat.com - Telefon +45 2825 2257

INSTAX SQUARE SQ6 SPECIFICATION Film Fujifilm Instant Film “instax SQUARE Film (available separately)
Lens Retractable lens, 2 components, 2 elements, f = 65.75 mm, 1:12.6
Viewfinder Inverted Galilean finder, 0.4 x, with target spot
Focusing Motor-driven 3-range switching (0.3 m - 0.5 m/1 ft. - 1.6 ft., 0.5 m - 2 m/1.6 ft - 6.6 ft., 2 m/6.6 ft. and beyond), Macro Mode (0.3 m - 0.5 m/1 ft. - 1.6 ft.) Normal Mode (0.5 m - 2 m/1.6 ft - 6.6 ft.) Landscape Mode (2 m/6.6 ft and beyond)
Shutter Release Programmed electronic shutter release, 1.6 sec - 1/400 sec.
Exposure Control Automatic, Interlocking range (ISO 800) : LV 5 - LV 15.5, Exposure compensation: ±2/3 EV
Film Feeding Out Automatic
Film Developing Time Approximately 90 seconds (Varies depending on the ambient temperature)
Flash In Macro mode: Built-in, automatic electronic flash In a mode other than Macro mode: Always flashing Charging time: 0.2 sec - 7 sec (using a new battery), Flash charging indicator, Effective flash lamp range: 0.3 m - 2.7 m/1 ft. - 8.9 ft.
Self-Timer Electronically controlled, approx. 10 second delay, Can be stopped mid-run
LED Display Shooting mode (Auto, Selfie, Macro, Landscape, Double exposure), Brightness adjustment, Flash suppressing, Self timer Mode
Power Supply Two CR2/DL CR2 lithium batteries Capacity: Approximately 30 instax SQUARE 10-pack film packs with new CR2/DL CR2 lithium batteries
Others Film pack confirmation window, tripod socket (tripod sold separately)
Dimensions & Weight 118.7 mm x 128.1 mm x 58.1 mm/4.7 in. . 5.0 in. . 2.3 in. (not including protrusions)/393 g/13.9 oz. (without battery, strap, and film pack)
Accessories Two CR2/DL CR2 lithium batteries, Shoulder strap, Three flash filters
* Specifications are subject to change for improvement.