Fujifilm INSTAX UP! Smartphone App

Fujifilm INSTAX UP! Smartphone App

Skann, lagre og del INSTAX prints for å forbedre opplevelsen av instantfotografering!

RATINGEN, Tyskland, 2. Mars 2023 – FUJIFILM Europé GmbH, Imaging Division, har annonsert lanseringen av Fujifilm’s gratis, nedlastbare INSTAX UP! Mobilapp (heretter ”INSTAX UP!”), designet for tilhengere av INSTAX instantfotografering til å digitalt skanne, lagre, og dele bildene deres – alt på ett sted.

Med INSTAX UP! kan brukerne:

• Skanne deres INSTAX utskrifter, og lagre dem digitalt på ett sted
  • Organisere bildene deres etter kategori/listevisning for enkel lokalisering
  • Enkelt dele lagrede bilder og kolleksjoner via sosiale medier eller tekstmelding
  • Importere bilder fra andre INSTAX apper (INSTAX mini LINK, INSTAX Link WIDE etc.) til INSTAX UP! Appen
  • Holdes informert om de siste INSTAX oppdateringer, tips, og annet kreativt innhold

INSTAX UP! er utviklet ved hjelp av tilbakemeldinger fra forbrukere, hvor brukere som har ønsket å lagre og dele INSTAX utskrifter digitalt tidligere bare har tatt bilde av utskriften ved hjelp av kameraet på deres mobiltelefon. Denne teknikken kan resultere i at den blanke overflaten på utskriften forårsaker refleksjoner, samt noe forvrengning og tap av tekstur på kanten av filmen. INSTAX UP! forenkler og forbedrer prosessen for å lagre dine favoritt INSTAX utskrifter digitalt, og forvandle dem til delbare innlegg.

“INSTAX UP! er en ny løsning som løser problemet med enkel digitalisering og deling av høykvalitets INSTAX utskrifter,» sa Shin Udono, Senior Vice President, Imaging Solutions, FUJIFILM Europe. «INSTAX UP! er med til å forbedre den samlede INSTAX opplevelsen. INSTAX UP! vil gjøre det mulig for tilhengere av instantfotografering å digitalt organisere, og arkivere deres kreativitet, og enkelt dele bildene deres med verden, som hjelper til med å bevare spesielle minner, og inspirere enda flere.»

INSTAX UP! er tilgjengelig fra og med i dag, last ned her: Apple Store / Google Play

Om Fujifilm i Europa

Fujifilm driver over 50 konsernselskaper og filialer i Europa, og sysselsetter mer enn 6000 mennesker ansatt i forskning og utvikling, produksjon, salg og service, med FUJIFILM Europe GmbH i Ratingen, Tyskland som det strategiske hovedkvarteret for regionen. Over hele Europa betjener Fujifilm en rekke bransjer inkludert medisinsk teknologi, biofarmasøytiske produkter, elektroniske materialer, industriprodukter, kjemikalier, grafiske systemer, optiske enheter, datalagring, og alle aspekter ved fotografering. I løpet av de siste 20 årene har selskapet satset mer intensivt på helsetjenester – fra diagnose, til forebygging og behandling. I dag leverer Fujifilm i Europa hele spekteret av pasientbehandling, i tillegg til forskning, utvikling, og produksjon innen avanserte terapier, genterapier, og vaksiner, i tillegg til å levere cellekulturmedier og løsninger for regenerativ medisin.

FUJIFILM Holdings Corporation, Tokyo, utnytter deres dybdegående kunnskap og proprietære kjerneteknologier for å levere Value from Innovation i deres produkter og tjenester innenfor forretningssegmentene helsetjenester, materialer, forretningsinnovasjon og bildebehandling. Deres nådeløse streben etter innovasjon er fokusert på å gi sosial verdi og forbedre folks liv verden over. Fujifilm er forpliktet til ansvarlig miljøforvaltning og godt samfunnsborgerskap. For mer informasjon om Fujifilm’s Sustainable Value Plan 2023, klikk her.

For regnskapsåret som ble avsluttet 31. Mars 2022, hadde selskapet globale inntekter på 2,5 trillioner yen (2,5 billioner $USD med en valutakurs på 122 yen/dollar). For mer informasjon, besøk www.fujifilmholdings.com.

Cecilie Øverland
INSTAX Brand Manager
Nordic Photo Imaging Division
cecilie.overland@fujifilm.com
+47 47 61 49 04

FUJIFILM, INSTAX, INSTAX mini LINK, INSTAX Link WIDE og INSTAX UP! er varemerker av FUJIFILM Corporation og deres tilknyttede selskaper. © 2023 FUJIFILM Europe GmbH. Alle rettigheter forbeholdt.