INSTAX Link mobilprintere mottar den prestisjetunge designprisen Red Dot Design Awards 2023

Vi er så glade for å kunngjøre at mobilprinterne INSTAX mini Link 2, og INSTAX SQUARE Link har mottatt den verdenskjente designprisen Red Dot Design Awards 2023!

Red Dot Design Award er et internasjonalt designprisprogram som ble lansert i 1955. Det regnes som en av verdens tre mest prestisjefylte designpriser, sammen med Tysklands «iF design award» og USAs «The International Design Excellence Awards (IDEA)». Programmet består av tre kategorier, nemlig Brands & Communication Design, Product Design og Design Concept. Kategorien Merkevarer og kommunikasjonsdesign tildeles produkter og tjenester med fremragende design på en rekke områder, inkludert merkevarebygging, reklame, emballasje, UI (brukergrensesnitt) og UX (brukeropplevelse).

INSTAX mini Link 2 er en kreativ og brukervennlig mobilprinter som gir deg muligheten til å skrive ut bilder fra din smarttelefon på sekunder. Den har en funksjon som lar brukerne legge til en AR-effekt (augmented reality) som legger til tegninger eller skrift «i luften» mens man tar bilder. Denne sosiale printeren gir det lille ekstra til bildene dine.

INSTAX SQUARE Link er en intuitiv mobilprinter som lar deg på bare få sekunder printe bilder direkte fra kamerarullen på din mobil. I tillegg har den en AR-effekt (augmented reality) som legger til spesialeffekter, tegninger eller annet som ses ved å skanne en QR-kode som legges til på bildet. Med denne printeren kan du gi ekstra liv til bildene dine, og en ekstra opplevelse til de som får de.

For mer informasjon om produktene, se INSTAX mini Link 2 og INSTAX SQUARE Link.

Vi har fått utarbeidet materiale for begge produktene som kan brukes i markedsføring og på deres nettsider.
Materialet finner dere her: https://mediahub-emea.fujifilm.com/share/29F3C896-604C-4F5F-8A7A4BB901E888B7/

Cecilie Øverland
INSTAX Brand Manager