Foto: Morten Benestad - Fýri Resort of Hemsedal

Norway's Leading Resort 2024

Fýri Resort smykker seg med tittelen - Norway´s Leading Resort 2024, i en av World Travel Awards sine flere kåringer!

World Travel Awards ble stiftet 1993 for å belønne og anerkjenne hotellbransjen ved årlig å dele ut priser i flere kategorier. Vinnerne velges ut av en internasjonal jury bestående av kvalifiserte reise- og hotelleksperter sammen med stemmegivning fra gjester og personer som er interessert i hotellopplevelser.

Takket være trofaste gjester, venner og en fantastisk jury trakk Fýri det lengste strået i kåringen om tittelen Norway´s Leading Resort 2024!

Resortet er helt unikt for fjell-Norge! Stedet har virkelig et hjerte for Business og mulighetene er mange! Hvert eneste møterom har sitt personlige preg, som gjør reisen til en uforglemmelig opplevelse! Eksklusivt interiør, gode planløsninger og detaljer er med på å inspirere og løfte stemningen. Et attraktivt sted å reise for bedrifter som ønsker det lille ekstra eller familier og venner som lengter etter en opplevelsesrik ferie. Hvis du er en av dem som setter pris på reiser og minnerike opplevelser, så er det verdt å legge inn et besøk i fremtiden.

Hotellet byr på fantastiske møte & konferanse muligheter, og med en 1000 kvm stor Pool Club, åpne ildsteder, restauranter, barer og herlig atmosfære, finner de aller fleste seg godt til rette på hotellet. I hotellets hovedetasje finner man et palayground område, med blant annet shuffleboard, bordtennis og biljard. For dem som setter pris på et nostalgisk tilbakeblikk, finnes det også flotte brettspill i store format, som tar deg rett tilbake til barndommen. For ikke å glemme fjorårets store nyhet - Fýri Sports Club, hvor du finner et helt eget Rental Center, Sport shop og Restaurant som serverer enklere lunsjretter, Fondue, herlige bakevarer og forfriskninger. Hele vintersesongen kan du også oppleve Après Ski i sin egen klasse. Sommeren 2024 vil de også stå klare med Hemsedal første Padelbaner.

Fýri er ikke unikt bare for sitt utseende, men også for sin helt spesielle og lune atmosfære, fantastiske dufter og fengende musikk. De aller fleste som har opplevd Fýri reiser ofte tilbake.

Regions

Vi på ESS Group skaper destinasjoner som vi selv elsker og håper at du som gjest liker det vi liker. Med prisvinnende svenske hoteller som Steam Hotel, Ystad Saltsjöbad, Falkenberg Strandbad og Hotel Pigalle, kommer nå Fýri – Resort of Norway.

Bli med på en reise 625 meter over havet, blant fjelltopper og natur som er like vakker sommer som vinter. I Skandinavias mest pulserende skianlegg Hemsedal, har vi etablert et Resort med aktiviteter året rundt. Et sted hvor natur og opplevelser er målet og hotellet er et fristed for hvile og velvære. Vi er alle forelsket i Fýri og håper at dette også vil bli et foretrukket sted for deg å være sammen med dine kjære, venner og oss. Opplevelsene står i kø her, slapp av i utendørsbassenget, nyt en utsøkt middag med fantastisk selskap, gå på ski, ta en sykkeltur eller bare vær tilstede i det norske landskapet.

På Fýri har vi en 1000 kvm spa club med fokus på god mat og avslappende musikk i et delikat miljø med basseng og solsenger (åpner juni 2020), spennende restauranter, playground med shuffleboard, biljard og bar. Fýri har 144 hotellrom, leiligheter og møtelokaler for opp til 460 personer. Et sted hvor livet er herlig. Også på vinteren.

Creating Moments Of Happiness

Bli med på en reise 625 meter over havet, blant fjelltopper og natur som er like vakker sommer som vinter. I Skandinavias mest pulserende skianlegg Hemsedal, bygger vi en destinasjon med aktiviteter året rundt. Et sted hvor natur og opplevelser er målet og hotellet er et fristed for hvile og velvære. Vi er allerede forelsket i Fýri og håper at dette også vil bli et foretrukket sted for deg å være sammen med dine kjære, venner og oss. Opplevelsene står i kø her, slapp av i utendørsbassenget, nyt en utsøkt middag med fantastisk selskap, gå på ski, ta en sykkeltur eller bare vær tilstede i det norske landskapet.