Vår nye bestikkserie Hammer gjør hvert måltid til en spesiell opplevelse.

Pressemelding -

Fyrklövern presenterer Hammer bestikkserie - en kombinasjon av estetikk, kvalitet og funksjon

Fyrklövern har gleden av å introdusere sin nyeste bestikkserie - Hammer. Kolleksjonen representerer en blanding av tidløs eleganse og innovativ design, som gir en fin balanse mellom estetikk og funksjonalitet. Med sine karakteristiske hamrede håndtak tilbyr Hammer bestikk ikke bare et moderne og trendy utseende, men også en ekte følelse av håndverk.

Hammer kombinerer historisk arv med moderne innovasjon, med særegen design og eksepsjonell form. Moderne, myke linjer og tradisjonelt håndverk resulterer i en unikt design.

– Vi har lagt stor vekt på å utforme bestikkets håndtak. Dets myke form og tyngde gjør at det ligger behagelig i hånden, sier Catrin Sternsjö, designsjef i Fyrklövern. I tillegg er det så pent med sine hamrede detaljer og hever opplevelsen ved hvert måltid!

For å sikre langvarig glans og holdbarhet er Hammer bestikk laget av slitesterkt 18/10 rustfritt stål av høy kvalitet. Bestikkets visuelle dynamikk bidrar til å fremheve borddekkingen og skape en stilig følelse ved bordet. Bestikket leveres i en fin gaveeske - den perfekte gaven til enhver anledning!

Hammer bestikksett består av:

• 4 stk kniver (24 cm)
  • 4 stk gafler (20 cm)
  • 4 stk skjeer (21 cm)
  • 4 stk teskjeer (14 cm)

Hammer bestikkserie passer den bevisste forbrukeren som er på jakt etter noe utenom det vanlige. Bestikket er laget for å brukes både til hverdag og fest, og vi er overbevist om at Hammer vil bli en favoritt blant våre kunder.

Fyrklövern fortsetter lidenskapelig å skape personlige produkter for det dekkede bordet og hjemmet. Vi etterstreber å forbedre kundeopplevelsen og levere høykvalitetsprodukter som forsterker livets minneverdige øyeblikk.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Janeth Wihlborg I PR & Communication Manager I janeth.wihlborg@fyrklovern.se I +46 70 678 32 18

Fyrklövern - En selvsagt plass i alle menneskers hjem!

Siden starten i 1974 har Fyrklövern skapt produkter og kolleksjoner av høy kvalitet innen porselen, glass og interiør til hjemmet for alle livets spesielle anledninger. Produkter av høy kvalitet både når det gjelder design og materiale, for å kunne brukes til både hverdags og fest, generasjon etter generasjon.

Fyrklövern skaper vakre og trivelige hjem hvor både høytider og luksuriøse hverdager fylles med fellesskap og varme.

Siv Chaston

Pressekontakt Marketing & Administration coordinator
Janeth Wihlborg

Pressekontakt PR & Communication Manager

Fyrklövern - En selvsagt plass i alle menneskers hjem!

Vi har en sterk historie og arv som vi streber etter å bevare og forbedre. Ved å gjøre våre unike produkter attraktive og inspirerende for nye generasjoner, og gjøre dem tilgjengelig for flere, ønsker vi å forvalte denne arven og sikre at den forblir en del av kulturen og samfunnet. Vi skaper vakre og trivelige hjem hvor både høytider og luksuriøse hverdager fylles med fellesskap og varme.

Fyrklövern AB, c/o Fyrklövern Norge AS
Pb 474 Bedriftssenteret