​Garmin Fusion MS-RA60

​Garmin Fusion MS-RA60

Garmin lanserer i dag MS-RA60 marinestereo fra Fusion® Entertainment, et av Garmins varemerker, som leverer en høykvalitativ underholdningopplevelse i et moderne design og til en overkommelig pris. MS-RA60 leveres i et kompakt design, med en LCD skjerm og er Fusions mest økonomiske maritime stereoløsning hittil. Passer for den som ønsker en rimelig og funksjonsrik stereoløsning i båten.

“Vi er stolte av å kunne lansere et nytt design til våre innstegsmodeller”, forteller Dan Bartel hos Garmin. ”Med den nye MS-RA60 ombord i båten vil båtførere kunne nyte en premium stereoløsning uten at budsjettet sprekker. Formfaktoren er bekvemt liten, gir kraftig og høykvalitativ lyd og passer perfekt i båter hvor plassen på instrumentbordet er begrenset. Fusion MS-RA60 passer både til større fartøy såvel som til mindre båter”.

I denne stereoløsningen kommer Fusions nyeste lydteknologi til sin rett, MS-RA60 er utviklet for å gjøre hvert minutt som benyttes på sjøen enda bedre. Les mer om noen av de nye funksjonene:

• Innebygd Digital Audio Broadcasting (DAB) mottaker: Få tilgang til et bredere utvalg av radiostasjoner ved å minske statiske forstyrrelser
  • Stilrent design: LCD skjerm som er enkel å lese i dagslys
  • Trådløs tilkobling: Stream via Bluetooth® og kontroller musikken via Fusion-Link™-appen
  • Multi-Zone™: Volumkontroll for to separate lydsoner i båten
  • Trådløst: Styr musikk via ANT-kompatible smartklokker eller fjernkontrollen ARX70
  • Vanntett: Klassifisert i henhold til IPX6 og IPX7 standard
  • Kraft og effektivitet: Innebygd forsterker i klasse D som gir effekt til å drive opptil fire høytalere

MS-RA60 leveres med et stilig design som forsterker instrumentbordet, samtidig som enheten leveres med det beste av Fusions teknologi for en underholdningsopplevelse ombord. Takket være innebygd DAB-tuner, som er den første fra Fusion, kan man stille inn flere frekvenser enn for tidligere AM- og FM-frekvenser. Man kan også oppdatere programvare trådløst via kompatibel smartenhet – via Bluetooth-tilkobling og appen Fusion-Link. Styr musikk trådløst via Fusion-Link-appen, ARX70-fjernkontrollen eller en kompatibel smartklokke i quatix 6-serien.

Garmins marine stereo MS-RA60 er utviklet og designet for tøffe maritime forhold. Med en høyoppløst LCD-skjerm som er klassifisert i henhold til IPX6 og IPX7 standard tåler enheten saltvann, fukt, UV-lys, støv og mer.

Fusion MS-RA60 er beregnet å være på lager i 2. kvartal og selges til en veilende utsalgspris på kr. 2 799.-
Om man allerede har en Fusion MS-RA55 kan man enkelt oppgradere, MS-RA60 passer inn på samme mål. For mer informasjon om MS-RA60 og dens sømløse integrering med Garmins øvrige marineelektronikk, les mer påwww.garmin.no