Garmins nye forsterkere i Apollo-serien gjør Fusion lydsystemet enda bedre

Garmins nye forsterkere i Apollo-serien gjør Fusion lydsystemet enda bedre

Garmin lanserer Apollo™ - en ny serie marineforsterkere fra Fusion Entertainment, et av Garmins varemerker. Fusion leverer maritime lydsystemer for båt, med stereoløsninger som Fusion Digital Signal Processing (DSP) og Fusion-høyttalere1. Den nye Apollo-serien er eksklusivt designet for Fusions lydsystemer. Med forbedret lyd og redusert støy gir dette en god lydopplevelse også ved høyt volum.

”Med forsterkere fra Apollo-serien ombord i båten kan du spille favorittmusikken høyere og renere enn noensinne tidligere”, forteller Dan Bartel hos Garmin. ”Ved å tilby en innovativ serie av forsterkere som er tilpasset Fusion-systemet kan båteiere forvente samme prestasjon og lydkvalitet ombord i båten som man har i sine lydsystemer hjemme”.

Mer kraft og bedre lyd

Med 150 W RMS per kanal2, High Power Mode2 og redusert Total Harmonic Distortion (THD) leverer forsterkerne i Apollo-serien renere lyd. Ute på sjøen kan man dermed optimalisere lydgjengivelsen og tilpasse hver individuelle sone i båten. For å beskytte Garmin Fusion lydsystemet ombord leveres forsterkerne i Apollo-serien med Multiple Protection, som beskytter mot overoppheting.

Enkel installering

Med medfølgende materiell for montering og funksjonen Easy Tune blir installering og prossessen for igangsetting raskere og enklere enn tidligere. Ved å benytte en trådløs tilkobling til Fusion-Link™, kan man finjustere og tilpasse avanserte lydinnstillinger for lydsystemet uten hjelp av eksperter. Man velger enkelt de relevante DSP-lydprofilene i appen Fusion-Link, hvor man kan synkronisere og finjustere for optimal lydgjengivelse.

Built to last

Apollo-serien leveres med Fusions True-Marine design og 3 års garanti. Forsterkerne er designet for å tåle maritime forhold – salt, vann, tåke, temperatur, vibrasjoner og UV-stråler – med et hvitt aluminiumsdeksel som gir et moderne utseende som passer de fleste båttyper.

I tillegg til kanalvalgene 1, 4, 6 og 8, tilbyr Apollo-serien en soneforsterker som hjelper med å tilpasse lydkvaliteten på flere plasser i båten. Apollo soneforsterkeren er kompatibel med 12- og 24-volt elektriske systemer, med et kompakt design som passer inn hvor som helst på båten.

Forsterkerne i Apollo-serien er tilgjengelige på lager og selges til veiledende priser fra kr. 2 199,- og opptil kr. 10 699,-
Les mer på www.garmin.no om sømløs integrasjon mellom Apollo-serien og Garmins marineelektronikk.

1 Forsterkerne er utformet utelukkende for bruk med Fusion DSP-aktiverte stereoanlegg (Apollo RA770, Apollo RA670, Apollo WB670 og RA210) og Fusion-høyttalere.

2 Gjelder kun for versjonene med 4-, 6-, 8-kanaler, gjelder ikke for monoblokk- og soneforsterkerne.