Fem smarte oppbevaringsløsninger for baderommet

Fem smarte oppbevaringsløsninger for baderommet

Dekorer badet med plassbesparende hyller, uttrekkbare skap og stilige skuffeinnsatser. Geberit har spesialisert seg på funksjonell baderomsdesign, hvor smart oppbevaring er avgjørende. La deg inspirere av disse fem elementene, som enkelt kan monteres på de fleste bad.

1: Populær design inspirert av kjøkkenet

Det som legges bakerst i skapet, blir ofte værende. Geberit har løst denne utfordringen med et designelement noen kanskje kjenner igjen fra kjøkkenet; et høyt uttrekkbart skap som gir full oversikt over alle gjenstandene i hyllene. En ekstra funksjonell detalj, er at hyllesidene er laget av gjennomsiktig glass som sikrer at du alltid vet hvor tingene dine er.

Geberit Acanto høyskap, fra 11 960 NOK

2: Skuffer med 30 prosent mer oppbevaringsplass

Skap er blant de mest plasskrevende elementene på et bad. Sørg derfor for å få mest mulig ut av skapene du har. Geberit iCon er både slank og romslig, noe som gjør den til et perfekt valg for mindre rom. Det som derimot kanskje er mest tiltalende for de som alltid mangler oppbevaring: Et innovativt avløpsdesign fra Geberit har resultert i 30 prosent mer oppbevaringsplass i den øverste skuffen.

Geberit iCon-servant, hickory, fra 2 341 NOK

Geberit iCon, uten utskjæringshull, lys eik, fra 7 581 NOK

3: Dobbeltdekker

God utnyttelse er vesentlig, og de 45 centimeterne du måtte ha ved siden av servanten er perfekt for et sideskap. Her kan du oppbevare ekstra skjønnhetsprodukter, håndklær og sanitærartikler. Velg et sideskap i samme form som skapet under servanten for å oppnå et helhetlig utseende. Som en bonus har Geberit Xeno2 integrert to fullt funksjonelle skuffer i et sømløst og minimalistisk design. Dette betyr at to personer kan få tak i det de måtte ønske i begge skuffene.

Geberit Xeno2 -sideskap i sandgrå fra 8 149 NOK

4: Et multifunksjonelt skap

Ved hjelp av et vegghengt skap med speil foran og på siden, får du mer plass både fysisk og visuelt. Rommet ser større ut samtidig som det er superfunksjonelt. De smale hyllene kan oppbevare mindre toalettsaker og baderomstilbehør, i tillegg finner du smarte funksjoner som elektriske plugger for mobiltelefonladere skjult på innsiden av skapet.

Geberit Option Plus-speilskap fra 13 559 NOK

5: Bygg et tilpasset møbel

Lag et dynamisk og funksjonelt bad i en sammenhengende form ved å kombinere skap i ulike høyder. Her får du plass til de nødvendige gjenstandene, samt rom for tilbehør som vaser og levende lys. Vær oppmerksom på vakre designdetaljer med god funksjonalitet. I dette tilfellet har det høye sideskapet innebygget oppbevaringsplass på innsiden av døren.

Geberit Renova Plansideskap, fra 4 438 NOK

Om Geberit

Den globalt opererende Geberit Group er en europeisk leder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi innen sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 12 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit en nettoomsetning på CHF 3,5 milliarder i 2021. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog