Gå videre til innhold
Under Landsskytterstevnet i 2022 skøyt Geberit sin regnskapsfører til topps i dameklassen og ble nummer syv sammenlagt.

Fulltreffer

Marianne Stigen har jobbet som regnskapsfører i Geberit siden 2018. I en ellers hektisk hverdag er Marianne avhengig av å kunne holde fullt fokus på arbeidsoppgavene sine. Dette er egenskaper hun har lært og vedlikeholdt etter utallige timer på skytebanen.

Den hektiske men varierte hverdagen er blant det hun liker best med jobben. Selv om hun ikke trenger rifle på jobb, er det likevel en del egenskaper fra skytingen som kommer godt med i arbeidshverdagen.

– Skyting er i stor grad en mentalsport, og når du har teknikken på plass så handler det mest om det som skjer oppe i hodet. Evnen til å holde fokus på det jeg skal gjøre under press, er en egenskap jeg drar stor nytte av på jobb, sier Marianne.

– Karrieren min som skytter begynner å bli ganske lang, det er nå faktisk 23 år siden jeg for første gang var på skytebanen. De første årene var det mest for moro, og det er det forså vidt fortsatt, selv om jeg satset mer da jeg ble 18 år. Likevel har jeg aldri prestert bedre enn på årets landsskytterstevne, sier Marianne.

– Fremover blir det litt som det alltid har vært, masse stevner, inkludert landsskytterstevne som er hvert år. Så jeg forsetter nok egentlig litt i den samme tralten. Men nå kanskje med litt mer prestasjonsangst, ler hun.

Om Geberit

Den globalt opererende Geberit Group er en europeisk leder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi innen sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 12 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit en nettoomsetning på CHF 3,5 milliarder i 2021. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Katharina Sølvberg

Head of Marketing i Geberit Norge +47 982 68 196

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog