Gå videre til innhold
Allsidig –Geberit AquaClean Tuma Classic et kompakt dusjtoalett for ethvert hjem.

Overraskende allsidig - Nyheten Geberit AquaClean Tuma Classic dusjtoalett

Geberit AquaClean Tuma er et kompakt allsidig dusjtoalett for ethvert hjem. Det smarte toalettet kombinerer enkel, men elegant design med sofistikert teknologi. Dusjtoalettet, som ble designet av industriell designer Christoph Behling og tilbyr et mangfoldig utvalg av kombinasjoner, er allerede tilgjengelig i Comfort-modellen og nå også i den nye Classic-modellen.

AquaClean Tuma er enkel og ren og har en viss eleganse, sier den prestisjefylte industrielle designeren Christoph Behling om sitt nyeste dusjtoalettdesign for Geberit. Den London-baserte designeren for den luksuriøse klokkeprodusenten TAG Heuer, har allerede designet det luksuriøse AquaClean Mera dusjtoalettet, som ble lansert i 2015.

"Når jeg designet Tuma, sørget jeg for at jeg opprettholdt en ensartet stil for Geberits dusjtoaletter for å oppnå en tiltro blant brukerne. Alle burde kunne si: Dette er et Geberit-dusjtoalett som har alle fordelene du kan forvente fra Geberit, sier Behling, og forklarer tanken bak designet. Med AquaClean Tuma har Geberit supplert sitt utvalg av innovative dusjtoalett, og når dermed en enda bredere kundegruppe.

Praktisk utstyrt
AquaClean Tuma bringer et praktisk dusjtoalett på markedet, som har mange av funksjonene som allerede er kjent og verdsatt fra andre Geberit-dusjtoaletter - og alt dette til en ekstremt attraktiv pris!
"Til tross for dette har vi ikke gjort noen kompromisser når vi designet Tuma," understreker Christoph Behling.
Geberit AquaClean Tuma Classic tilbyr de grunnleggende funksjonene, som inkluderer WhirlSpray-dusjteknologi og den kantløse Rimfree® toalettskålen. Comfort-modellen har ekstra komfortfunksjoner, som enkelt kan styres ved hjelp av en fjernkontroll. Videre er en fjernkontroll-app tilgjengelig for begge modellene. Med Comfort-modellen kan du lagre personlig dusjspray styrke og plassering, vanntemperatur og mange flere innstillinger på smarttelefonen. For Classic-modellen gir Geberit-appen deg også mulighet til å bruke disse komfortfunksjonene.

Geberit AquaClean Tuma Classic dusjtoalett vil være tilgjengelig fra april 2018. Geberit AquaClean Tuma Comfort er allerede i salg.

Om Geberit
Den globale Geberit gruppen er ledende i Europa innen sanitærprodukter. Geberit opererer som en integrert gruppe med meget sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, noe som gir en unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter mer enn 30 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med mer enn
12 000 ansatte i over 50 land, genererer Geberit et nettosalg på CHF 2,9 milliarder i 2017. Geberit aksjer er notert på SIX Swiss Exchange, siden 2012 Geberit aksjen har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index).
Administrerende direktør i Norge er Arne Håkon Burdal

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog