Gå videre til innhold
Materiale: Betjeningsplater i metallfargene messing, rødt gull eller sort krom gir betjeningsplaten et ekstra elegant preg.

Lekre nyheter fra Geberit

Fra 1. april 2020 blir den populære Sigma50 og den nylig lanserte Sigma21 tilgjengelige i et nytt utvalg av høykvalitetsmaterialer. Det betyr at du får en lang rekke muligheter til å kombinere utseendet på platene og knappene. «Nå blir jakten på riktig design til drømmebadet som en spennende oppdagelsesreise», sier Odd Skriden, produktsjef i Geberit.

Den rette tonen

Valget av de buede skylleknappene (på Sigma50) eller de karakteristiske ringene (på Sigma21) gir betjeningsplaten et helt unikt utseende. De nye, populære metallfargene rødt gull, messing og sort krom passer perfekt inn i en rekke ulike typer bad. Alle tre har et glasskeramisk ytterlag som beskytter overflatene mot skader.

Fra naturlig til industriell

Med versjoner i betong, skifer og valnøtt dekker utvalget av nye platematerialer hele spekteret. Du trenger ikke å være fan av shabby chic eller ha din egen loftsleilighet for å velge betongversjonen – den lysegrå nyansen passer perfekt til mange typer vegger og fliser. Det samme gjelder naturmaterialene Mustang Slate (brasiliansk skifer) og valnøtt, som har unike tegninger i overflaten, er enestående og henholdsvis robust eller jordaktig og lun.

Visste du forresten at betjeningsplatene våre også kan kombineres med Geberit DuoFresh luktavsug? Det sørger for at badet alltid er friskt, og fås også med nattlig orienteringslys og innsats for duftstaver i sisternen.

Sterke uttrykk

I forgrunnen, Sigma50 betjeningsplate i en kombinasjon av messing på skifer. Sigma21 i messing på hvitt glass bak. Foto Geberit.

Stilig betong

Den betongfargede versjonen av Sigma50 er både stilren og vakker.
Foto: Geberit

Den betongfargede versjonen av Sigma50 er både stilren og vakker.

Om Geberit

Globalt opererende Geberit Group er en europeisk leder innen VVS-produkter. Geberit har en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik verdiskapning når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 29 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 12.000 ansatte i rundt 50 land, ga Geberit et salg på 3,1 milliarder CHF i 2019. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært med i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Administrerende direktør i Norge er Tor Martin Garsjø

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog