Gå videre til innhold
Elegante kontraster: Porsgrund-produkter i mørke fargetoner, som perfekt kombineres med en nøytral, nordisk fargepalett.

Tidløs trend: Mørke kontraster på baderommet

Nordisk stil med nøytrale farger er en trend som fortsetter inn i 2023. I april lanserer Porsgrund en ytterligere nyhet innen sitt dusjsortiment i svart, som kan skape vakre kontraster og gi badet et elegant uttrykk.

Porsgrund kombinerer funksjonalitet med minimalistisk, nordisk design. Nå fåes de minimalistiske dusjdørene Porsgrund Showerama Art, også med sorte fester.

Skap spafølelse hjemme

Når badet skal renoveres, er det naturlig å tenke i klassiske og tidløse baner. Mange velger lyse, nøytrale farger, og med mørke detaljer kan rommet få et elegant uttrykk. Svart er en klassiker som komplementerer de fleste andre farger. Den har en naturlig referanse til hoteller, spa og avslapping, og passer derfor godt på badet.

Minimalistisk, allsidig og elegant

Porsgrund Elegant er et allsidig baderomsmøbel som kombinerer funksjonalitet med minimalistisk, nordisk design. Med rene linjer og smarte praktiske detaljer fås Porsgrund Elegant i tre forskjellige farger med over 13 ulike alternativer til håndtak i tillegg push-open skinner, slik at du kan sette et personlig preg på baderommet.

Porsgrund Elegant baderomsmøbel
Porsgrund Elegant i matt grå — underskap med møbelservant, 90 cm bred med to skuffer og børstede stålhåndtak.

Sorte detaljer i dusjen

Porsgrund Showerama Art er et elegant, minimalistisk valg. De moderne, profilløse dusjløsningene lanseres nå med svarte veggfester, støttestag og gulvstøtte. Dørene kommer i mange ulike størrelser og kan benyttes som både høyre og venstre dør. De produseres i Skandinavia, er lett å tilpasse alle typer baderomsinteriør, og gir en lett og luftig følelse.

Porsgrund Showerama Art
Porsgrund Showerama Art: Stilrent og nesten usynlig — nå også med sorte detaljer.

Sett prikken over i-en med håndtak

Porsgrund har ulike håndtak og knotter å velge mellom, slik at du kan sette ditt personlige preg på baderommet. Det gjør det også enklere å skape kontrast og endre stil eller uttrykk.

Utvalget er bredt, fra trygge til modige valg, fra naturlig til industrielt. Porsgrund tilbyr også selvlukkende funksjonalitet på skuffer og skap, hvor de kan åpnes og lukkes med et lett trykk.

Om Porsgrund Bad

Med et bredt sortiment av toaletter, servanter, baderomsmøbler og dusjløsninger, er Porsgrund et av de eldste og mest populære merkevarene på norske bad. Majoriteten av Porsgrunds baderomsprodukter produseres på fabrikker i Sverige og Finland. Porsgrund er en del av konsernet Geberit Group som er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit har en global rekkevidde og sterk tilstedeværelse i de fleste europeiske land. Produksjonen omfatter 29 fabrikker og konsernets hovedkontor som er lokalisert i Rapperswil-Jona i Sveits. Med over 12 000 ansatte i rundt 50 land genererte Geberit et overskudd på 3,0 milliarder CHF i 2020. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012. For mer informasjon, se www.porsgrundbad.no eller www.geberit.no.

Katharina Sølvberg

Head of Marketing i Geberit Norge +47 982 68 196

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog