Gå videre til innhold
«House of Geberit»: Geberit vil streame presentasjonene fra Innovation Days fra et ekte messeområde.

​Velkommen til Geberit Innovation Days

Geberit inviterer til Innovation Days, 21. til 23. april 2021. I «House of Geberit» vil design, funksjonalitet og teknologi bli presentert digitalt, på en kompakt og dialogdrevet måte – nesten som om man hadde deltatt på et fysisk arrangement.

I «House of Geberit» vil Geberit presentere innovasjoner for det kommende året og annet relevant innhold . På grunn av den nåværende situasjonen vil arrangementet gjennomføres digitalt, men for at innovasjonene kan presenteres på en realistisk måte, bygges et ekte messeområde på over 300 kvadratmeter. Her vil selskapet introdusere ulike produkter, og gå i dybden på design, funksjonalitet og teknologi.

Påmelding til arrangementet gjøres her: www.innovation-days.geberit.no

– Som en del av Innovation Days inviterer Geberit rørleggere, ingeniører, arkitekter, interiørdesignere, forhandlere og grossister til å delta på en unik opplevelse. Arrangementet blir streamet digitalt fra et ekte messeområde. Dette gjør at deltakerne kan planlegge sin individuelle timeplan ut ifra tiden de har til rådighet. Takket være livechatten med eksperter fra Geberit, kan vi også kommuniserer personlig med deltakerne gjennom den digitale begivenheten, sier Katharina Sølvberg, Head of Marketing i Geberit AS.

Et bredt utvalg av temaer

Geberit Innovation Days legger til rette for informasjonsdeling, kunnskapsdeling og diskusjoner i ni ulike temaer. Presentasjonene for hvert tema varer i omtrent 20-25 minutter, og sesjonen gjentas hver dag i tre dager, noe som skal gjøre det enkelt å planlegge deltakelse ut ifra egen kalender. Presentasjonene streames direkte fra «House of Geberit» og vil gi produktinformasjon og praktisk kunnskap, blant annet gjennom korte videoer og animasjoner.

Legg opp agendaen etter eget ønske

Agendaen planlegges digitalt av deltakerne, på bakgrunn av hva de er interessert i og ønsker å delta på. Oversikt over temaer og tidspunkt for de ulike modulene, er allerede tilgjengelig: www.innovation-days.geberit.no. Her kan man legge til modulene man ønsker å delta på i et tidsskjema, hvorpå man får tilsendt en e-post med påminnelse om dato og tidspunkt. Det er enkelt å endre på sine valg i etterkant.

Paneldiskusjon med Bjørg Owren fra Ifi.no og Trond Ramsøskar fra Ramsøskar Interiørarkitekter

På det digitale arrangementet vil man blant annet kunne delta på en gjennomgang av Porsgrunds produkter i Nordisk design, og følge med på en paneldiskusjon med Bjørg Owren og Trond Ramsøskar som gir sin innsikt i nordiske designtrendene i 2021.

Programmet for Geberit Innovation Days 2021

«House of Geberit» er delt inn i ni spennende temaer.

Velkommen og nyheter
Få en rask oversikt over alle produkter, systemer og tjenester Geberit lanserer i løpet av 2021. Finn ut hva som gjør bedriften din enda mer vellykket i fremtiden.

Vannføring
Geberit tilbyr omfattende løsninger for å sikre optimal vannføring, enten det er tilførsel, bruk eller avløp. Oppdag viktige, nye innovasjoner i en verden av rør. Du kan også lære mer om fordelene av produkter for forbedret drikkevannshygiene, haudralikk-optimaliserte løsninger og lydisolerende avløpssystem.

Designfrihet
Innovasjon innen design gir enestående frihet til å gjøre individuelle tilpasninger på badet. De viktigste baderomsseriene fra Geberit har fått oppdatert design, og utvidelser åpner for ulike monterings-muligheter. Betjeningsplater er nå tilgjengelig i flere kombinasjoner. Finn ut mer om materialene og fargene som er trendene for 2021.

Løsninger som møter dine behov
Komfort, renslighet og mer plass: Geberit er på ballen og presenterer innovativt design og gode ideer for toaletter, servanter og baderomsmøbler. Gi kundene dine en aha-opplevelse med mer innovative funksjoner og øk fortjenesten ved å selge produkter av høyere verdi.

Føl deg ren: AquaClean
Den enestående følelsen av renhet som Geberit AquaClean gir, er perfekt for ethvert bad. Finn ut mer om den nyeste utviklingen innenfor dusjtoalett, i tillegg til produktspekteret og toalettets unike fordeler. Vi fremhever viktigheten av personlig hygiene, og viser hvilke dusjtoalett som er riktig for ulike bad.

Berøringsfrie tider
Hygiene og berøringsfrie løsninger blir mer og mer viktig – ikke bare på offentlige steder. Finn ut mer om viktige berøringsfrie produkter fra Geberit innen urinaler, toaletter og servanter, og lær mer om hvordan du skal planlegge offentlige sanitærfasiliteter.

Enkel planlegging
Digitale planleggingsverktøy fra Geberit gjør planlegging av VVS-installasjoner i byggeprosjekter både enklere og raskere. VVS-ingeniører har fullstendig oppdaterte og landspesifiserte BIM-data tilgjengelig for Geberit-produkter.

Digitale tjenester
Geberit tilbyr flere praktiske apper og digitale verktøy for å hjelpe spesialister med produktvalg, konsultasjoner, installasjoner og salg. Her forklarer vi hvordan du kan utnytte disse verktøyenes fulle potensiale i kontakt med profesjonelle og private kunder, og høste fordelene.

Nordisk design
Bærekraftig produktinnovasjon i nordisk design gjør badet tiltalende med rene linjer. Få en oversikt over de ulike Porsgrund baderomskolleksjonene, og hør hva trendpanelet mener om hva som interesserer oss på badet.

Registrer deg til Geberits Innovasjonsdager her: www.innovation-days.geberit.no.

Om Geberit

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 29 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 12 000 ansatte i rundt 50 land genererte Geberit salg av 3,0 milliarder CHF i 2020. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Administrerende direktør i Norge er Tor Martin Garsjø

Katharina Sølvberg

Head of Marketing i Geberit Norge +47 982 68 196

Relatert innhold

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog