Geta som Gaselle tredje året på rad

Geta har tredje året på rad blitt plukket ut av Dagens Næringsliv til å være på årets Gaselle-liste over fremadstormende bedrifter.

For å kvalifisere til Gasellestatus må en bedrift ha minst doblet omsetningen over de siste 4 årene, den må ha hatt positivt samlet driftsresultat og unngått negativ vekst i perioden. I 2014 og på første mulighet klarte Geta å levere nettopp dette. Nå i vårt sjette leveår har vi beholdt vår plass på den ærefulle listen.

Daglig leder André Brynildsen ser på Gaselle-statusen som en viktig bekreftelse for bedriften.

- Å bli en Gaselle er en viktig anerkjennelse på det arbeidet våre ansatte har gjort, og vi takker våre dyktige kunder og partnere som har gitt oss muligheten til å nå våre mål. Det viktigste for Geta er å se fremover og etablere ett internasjonalt fagmiljø innenfor digital handel (e-handel).

• Bedriftsinformasjon

• award

Getas kundeportefølje inkluderer bl annet Norrøna, Eurosko, KTM, Husqvarna, Felleskjøpet, Sport1, Nille, NHO, Cubus og Dressmann