Direktør Per Kristiansen i EGE og konsernsjef Eric Staurset i Goodtech

Goodtech vinner avtale med Oslo Kommune Energigjenvinningsetaten

Goodtech AS har inngått avtale med Oslo Kommune Energigjenvinningsetaten (EGE) for oppgradering av styre- og overvåkingssystemet på Haraldrud.

Kontraktsverdien på oppgraderingen er på ca. NOK 9 millioner. I tillegg kommer tilhørende serviceavtale.

Prosjektet med oppgradering samt utskiftning av alt prosesstyresystem starter umiddelbart og skal være ferdigstilt i august 2018. Serviceavtalen løper fra august 2018 til august 2020, og EGE har en uforpliktende opsjon til å forlenge avtalen med ytterligere to pluss to år.

«Vi valgte Goodtech etter en totalvurdering av både kvalitet og kostnad for hele leveranseperioden. Vi kjenner godt til Goodtech fra tidligere leveranser, og det gir oss en trygghet i både prosjektet og serviceavtalen som nå skal leveres», sier direktør Per Kristiansen i EGE.

«Vi er veldig stolte av at EGE valgte Goodtech som leverandør, og vi er nå ivrige etter å komme i gang med prosjektet», sier Eric Staurset, Konsernsjef i Goodtech.

Anne Dahl Øiseth, Konserndirektør Salg & Marked Goodtech,
Tlf. +47 902 43 337
e-post: anne.oiseth@goodtech.no

Goodtech er notert på Oslo Børs, omsetter for ca. NOK 700 millioner og har ca. 350 medarbeidere i Norge, Sverige og på Åland.