Gå videre til innhold

GP PowerBank - Best i test 2019

GP PowerBank Voyage 2.0 har vunnet prisen for beste powerbank i en stor test utført av det svenske teknikkbladet M3. Teknikksiden testet eksterne batterier i to ulike kategorier; 5000 – 10 000 mAh og Over 10 000 mAh. I testene har man blant annet sett på kvalitet, design, mAh, pris, inngang/utgang, størrelse og vekt.

GP PowerBank Voyage 2.0 fikk utmerkelsen Bäst i test i begge kategorier, med én modell på 5000 mAh og én modell på 10 000 mAh. I beskrivelsen ligger fokus på det robuste designet av høy kvalitet, trendy farger og USB-portene som oppfyller ulike behov.

Les hele testen her

Om GP PowerBank

GP har utviklet og produsert powerbanks siden 1997 og er i dag et markedsledende varemerke i sin kategori. Som et av verdens største batteriprodusenter er det selvsagt at vi alltid kan levere produkter som mennesker kan stole på - derfor er sikkerhet og kvalitet vår høyeste prioritet. GP eies og markedsføres av GPBM Nordic i Norden, Italia og Frankrike.

Les mer om GP Powerbank Voyage 2.0 her

Malin Torberntsson, Market Manager GP Batteries

malin.torberntsson@gpbmnordic.se

Emner

GPBM Nordic designer, markedsfører og selger produkter innenfor områdene bærbar energi, belysning, brannsikkerhet samt velferdsteknologi, og har tatt en sterk posisjon både på konsument- og industrimarkedet med bl.a. varemerkene GP Batteries og Housegard.

Pressekontakt Communications manager Pressekontakt for GPBM (Brannsikkerhet) i Norden

Leverandør av produkter innen energi og sikkerhet

Cebon designer, markedsfører og selger produkter innenfor områdene bærbar energi, belysning, brannsikkerhet samt velferdsteknologi, og har tatt en sterk posisjon både på konsument- og industrimarkedet med bl.a. varemerkene GP Batteries og Housegard.

Professor Birkelands vei 26B