​Greenbird lanserer egen podkast

Hvorfor lanserer vi egen podkast? Og hvorfor nå?

Energirevolusjonen, eller det grønne skiftet, er på agendaen hos de aller fleste bedrifter om dagen. Digital transformasjon handler om teknologi, å ha et digitalt tankesett, og å være åpen for å omstille seg raskt.

"Handlingene vi foretar oss i dag, kommer til å ha innvirkning på oss i morgen. Dette er hovedgrunnen til at vi lanserte podcast-serien vår," sier Thorsten Heller, administrerende direktør og grunnlegger av Greenbird Integration Technology.

De som har fulgt Greenbird en stund, vet at vi jevnlig deler innsikt og bransjekunnskap med vårt nettverk. For å gjøre det enda enklere for deg å holde deg oppdatert, om det vi i Greenbird anser som de mest aktuelle trendene og temaene, har vi lansert podcast-serien “Be Energized”.

Vår VP Marketing & Communications, Frederik ten Sythoff, sier: "Uansett hvor mye jeg måtte ønske å lese hver eneste artikkel som publiseres innenfor mitt interessefelt, har jeg dessverre ikke tid til å bruke timevis hver dag på å skanne innhold. Det samme gjelder sannsynligvis for de fleste som besøker nettsiden vår, og våre kunder og kollegaer i energibransjen".

Hva kan lytterne forvente seg av vår podcast-serie?

Podcastene er designet for å være korte og innsiktsfulle, en blanding av business og innovasjon, trender og omtalte begreper i energisektoren og ny teknologi.

"Vi ønsker å utfordre dagens tankesett og tilby out-of-the-box tenking for å drive innovasjon og forbedringer i energisektoren", sier Heller.

Episoder og emner

Be Energized-podcasten vil ledes av Greenbird CEO direktør Thorsten Heller. Hver episode vil inneholde nye og spennende gjester fra hele verden.

I den første episoden “Why Podcast?” vil Thorsten Heller og Frederik ten Sythoff fortelle deg mer om hvorfor vi valgte å lansere en podcast, og gi innsikt i emner vi vil fokusere på de kommende ukene.

* Episodene vil være på engelsk, da vi har lyttere fra hele verden.
** Episodene er tilgjengelig på SpotifyApple PodcastBuzzsprout etc.

Podcast-bibliotek:

Episode 1: "Why Podcast?"

Episode 2: iPaaS and the future of computing

Episode 3: Energy Utility Trends from Asian Utility Week (med CLP, China Light & Power)

Episode 4: The role of Data Science in the Energy Sector today (med Powel)

• Energispørsmål