GROHE Rainshower Smartactive 310

Kjøl deg med i sommervarmen med en kald dusj

Etter en lang og solrik sommerdag der temperaturen har nådd nye høyder, er det ikke noe mer forfriskende enn en avkjølende dusj. Med GROHE Rainshower kan du nyte en sunn og deilig dusj i sommervarmen og avkjøle kroppen.

Etter en varm sommerdag fylt med strandturer, hagearbeid eller svetting på kontoret, er en kald dusj den perfekte avslutningen på dagen. Med GROHE Rainshower får du den best tenkelige forfriskningen der regnet fra dusjen skaper en behagelig svalende effekt.

«Sommeren er herlig, men når temperaturen stiger er det viktig å finne måter å avkjøle seg på. Med GROHE Rainshower blir du både forfrisket og avkjølt. Dusjhodet er designet med fokus på kvalitet og komfort så man får den beste dusjopplevelsen», sier Marie Kolbu, Leader Marketing hos GROHE.

Selv om en kald dusj er en god måte å avslutte varme sommerdager på, trenger den ikke erstatte den vanlige dusjen din. Du kan nøye deg med å avslutte den vanlige dusjen din med kaldere vann for å få den ønskede kjølende effekten. Det vekker og gjenoppfrisker kroppen din etter en varm dag og forbereder deg på en god natts søvn.

En kald dusj er bra for både kropp og sinn

Det er flere grunner til at en kjølig dusj er bra for deg i sommervarmen. Blant annet avkjøles kroppen etter en lang dag med høye temperaturer, så den unngår å bli overopphetet. Det svalende vannet hjelper med å regulere kroppstemperaturen og lindrer øyeblikkelig.

I tillegg til de fysiske fordelene, kan en kald dusj også ha en beroligende effekt på sinnet. Når du lar deg overøse av kaldt vann, bidrar det til å redusere stress og gir deg en følelse av ro og avslapping.

Uansett om du vil ha en forfriskende morgendusj eller en avslappende kveldsopplevelse før sengetid, så leverer GROHE Rainshower en luksuriøs og behagelig dusjopplevelse der kvalitet, innovasjon og estetikk går hånd i hånd.

Om GROHE:

GROHE er en av verdens ledende merkevarer innenfor komplette baderomsløsninger og kjøkkensystemer. Siden 2014 har GROHE vært en del av den japanske produsenten LIXIL, en global markedsleder innenfor sanitær- og byggevareprodukter. For å kunne tilby «Pure Freude an Wasser» er hvert produkt fra GROHE basert på de fire kjerneverdiene kvalitet, teknologi, design og bærekraft. Kjente produkter som GROHE Eurosmart, GROHE sin termostatteknologi og banebrytende innovasjoner som GROHE Blue, understreker merkevarens verdier. GROHE har som mål om å skape livsforbedrende, intelligente og bærekraftige løsninger som tilføyer merverdi for kunden.

GROHE tilbyr også et bredt tilbud av tjenester til profesjonelle partnere, inkludert lojalitetsprogrammet GROHE+ og GIVE, et opplæringsprogram for nye installatører. Med vann som kjernen av virksomheten, bidrar GROHE til LIXILs strategi for samfunnsansvar med en ressursbesparende verdikjede: fra CO2-nøytral* produksjon, vann- og energibesparende produktteknologier, fjerning av unødvendig plast i produktemballasjen, til lanseringen av Cradle to Cradle Certified®-produkter. Med det hybride kommunikasjonsøkosystemet GROHE X gir merket nye impulser til industrien. Via det digitale opplevelsessenteret, fysisk eller hybrid ved GROHE X Brand & Communication Experience Center i Hemer, Tyskland eller på veien med GROHE X Motion Trucks, kobler merkevaren mennesker sammen for å styrke LIXILs formål om å "skape bedre hjem for alle, overalt».

*inkluderer prosjekter for CO2.kompensasjon. Les mer på green.grohe.com

LIXIL (TSE Code 5938) er en pioneer innen sanitær- og byggevareprodukter som løser hverdagens problemer og skaper bedre hjem for alle, overalt. Med utgangspunkt i vår japanske arv, skaper vi verdensledende teknologi og innovasjon for å skape produkter av høy kvalitet som forvandler hjem. LIXIL gjør dette gjennom meningsfylt design, en entreprenørånd, en dedikasjon til å forbedre tilgjengeligheten for alle, med en ansvarlig forretningsvekst. Vår tilnærming kommer til live gjennom bransjeledende merker, inkludert INAX, GROHE, American Standard og TOSTEM. Nærmere 55 000 kolleger, som opererer i mer enn 150 land, er stolte av å lage produkter som berører livene til mer enn en milliard mennesker hver dag. Les mer på www.lixil.com

GROHE Norge

Engebrets Vei 3 • 0275 Oslo • Telefon: +47 22 07 20 70 • www.grohe.no

Marie Kolbu

Pressekontakt Leader, Marketing LIXIL EMENA +47 976 44 557

Pressekontakt PR & Communications Manager, Nordics Medier og presse relateret +46708635420

GROHE Norge

GROHE er en av verdens ledende merkevarer innenfor komplette baderomsløsninger og kjøkkensystemer. For å kunne tilby «Pure Freude an Wasser» er hvert produkt fra GROHE basert på de fire kjerneverdiene kvalitet, teknologi, design og bærekraft. GROHE har som mål om å skape livsforbedrende, intelligente og bærekraftige løsninger som tilføyer merverdi for kunden. Med design- og utviklingsavdelingene godt forankret i Tyskland, kan GROHE sine produkter bære kvalitetsstempelet "Made in Germany", som ytterligere styrker kundenes tillit til merkevaren. Siden april 2020 har merkevaren hatt en CO2-nøytral produksjon over hele verden. GROHE har selv også satt seg et mål om å bruke plastfri produktemballasje innen 2021.

I løpet av de siste ti årene har GROHE vunnet mer enn 460 design- og innovasjonspriser, i tillegg til flere topprangeringer som «Tysklands mest bærekraftige større selskap». GROHE var den første leverandøren i VVS-bransjen til å vinne CSR-prisen som gis ut av den tyske regjeringen, og har blitt omtalt som en av "topp 50 bedrifter som endrer verden" av det anerkjente Fortune® magasinet.

Engebrets Vei 3