Deltakerrekord for Hemsedal Up N´ Down

Deltakerrekord for Hemsedal Up N´ Down

Lørdag 5. mars gikk den andre utgaven av det actionfylte skiarrangementet, Hemsedal Up N´ Down av stablen. Med 503 deltakere ble det både deltakerrekord og en stor folkefest i Hemsedal i helgen som var. I morgentimene var dalstrøket i Hemsedal dekt med tykk tåke, arrangementsdagen. På skisenterets tre høyeste topper var der tvert i mot, der skinte solen, og snødekte fjell lyste opp.

Se film fra arrangementet under:

Resultater:

Lag Menn: 1. Team Brattbakken Lag X (Anders, Christian og Erling Rekdal) 19:52.5. 2. Team Øvsthus (Anders og Christian Øvsthus) 19:53.0. 3. Grovheita 1 (Mats Herding Solberg og Andreas Staubo Boasson) 20:04.00.

Lag Kvinner: 1. Team Økern/Resen (Thea og Elisabeth Økern Resen) 23:19.6. 2. Underholdning.Com (Vanja Dietrichson, Christel Alsaker-Nøstdahl og Magnhild Kristin Ohrstrand) 24:01.3. 3. Team Hygge (Christine Titland, Linn Kristiansen og Thale Tveten) 24:16.4.

Lag Mix: 1. Team Hemsetunet (Daniel Markegård og Tania Scilimati) 19:38.2. 2. Hemsedal Skiskole Lag X (Kristoffer Jakobsson og Therese Wallin) 20:42.9. 3. Team Høyspent (Per Kristian Østbråthen, Morten Pedersen og Linda Baginski) 20:45.4.

Beste tid menn: 1. Daniel Markegård (Team Hemsetunet) 09:35.2. 2. Anders Rekdal (Team Brattbakken Lag X) 09:39.8. 3. Kimme Arnesen (Team Lystua/Hemsebu X) 09:41.2.

Beste tid kvinner: 1. Tania Scilimati (Team Hemsetunet) 10:03.0. 2. Therese Wallin (Hemsedal Skiskole Lag X) 10:36.6. 3. Linda Baginski (Team Høyspent) 10:55.4

Se komplett resultatliste her.

Hemsedal Up N´ Down - 2017

Påmeldingen for Hemsedal Up N´ Down 2017, åpner 15. oktober kl. 09:00. Dato for neste års arrangement blir lansert iløpet av nærmeste fremtid.

Takk til alle som var med på moroa, velkommen tilbake i 2017.