Mye nytt som skjer i Hemsedal!

I de gamle lokalene til Skandinavisk Høyfjellutstyr har Moh. Sport åpnet dørene. Dette er butikken for deg som elsker sport og tur fra fjell til fjord, uansett antall meter over havet. Ønsket er at kundene skal kunne nyte fantastiske naturopplevelser uten å måtte bekymre seg for utstyret sitt. Kom innom butikken i Hemsedal så hjelper vi deg å realisere dine turdrømmer.

Fossheim Hotell har fått nye eiere og Martin ønsker deg velkommen innom på smaksrik thaimat. På Facebook finner du menyen og andre gode tilbud på overnatting.

Elgen Bar på Skogstad Hotell får du ekte håndpresset tortilla tacos . Paul og hans crew lager god stemning og mat til seint inn på natten! Menyen finner du på Facebook

"The Chef Project" har kommet til Hemsedal og Skogstad Sushi. Det er Bogdan og hans kolleger som servere fantastisk sushi i vinter. Du kan bestille take away eller booke bord på tlf. 907 19 973. Sjekk ut facebook for mer info.

• Buskerud