Foto: Steinar Bleken

Harahorn Hotell nye eiere av Solheisen Skisenter og Grøndalen Utviklingen!

Knut Kloster Jr. har hatt Harahorn Hotell i Grøndalen, Hemsedal i sitt eie siden 1992. Fremtidsvisjonen har alltid vært å kunne være en markedsledende aktør innenfor reiselivets øverste sjikt.

F.o.m Høsten 2016 har Knut Kloster Jr. kjøpt opp alle aksjer i Solheisen og Grøndalen Utvikling og ønsker med dette å kunne utnytte synergiene til både Solheisen skisenter, Solkroa og Grøndalen Utvikling på best mulig måte og dermed ta et skritt videre i tråd med fremtidsvisjonene.

Grøndalen Utvikling har til sammen 23 hyttetomter til salg, selges gjennom Eiendomsmegler 1, Fjellmegleren, ved Gjermund S. Rosendal.

Vi ønsker å gjøre Solheisen skisenter og Solstua til et bredere og mer spennende produkt som står i stil med Harahorns produkt og verdier. Fokus på den flotte naturen i området i form av toppturer, kulinariske opplevelser og øvrig friluftsliv vil bli lagt til i satsingsområdene, naturligvis i tillegg til å skape et flott skisenter for alle.

Solstua har i år blitt pusset opp og kjøkkenet vil bli samdrevet av Harahorns kulinariske team, styrt av Jørgen Kolderup. Anne Lise Morud og Trine Ellmark vil være de som sørger for at gjestene hygger seg på Solstua og Roger Johansson vil styre heisen som tidligere.

Åpningsdato er satt til 16. desember ( muligens før...). Åpningsfest arrangeres i romjulen, dato annonseres i Desember.

www.solheisen.no www.harahorn.no

Vi ser frem til at dere alle tar en tur innom oss i vår solfylte perle av en dal.

Velkommen !

Hilsen Anne Lise, Trine, Roger, Jørgen, Audun, Hans Eirik, Wandee, Ashurina og Karin

Kontaktperson: Karin Follesø tlf. 32 05 51 10 mail: booking@harahorn.no