Snowboard-legender kommer til Hemsedal

1. mai-helgen har i en årrekke vært et naturlig samlingspunkt for ski- og brettentusiaster i Hemsedal, hvor en lang og flott vintersesong markeres med brask og bram. Årets sesongavslutning blir i år krydret med en konkurranse av det sjeldne slaget når historiens første utgave av THE BANG SLALOM står for tur.

Mikkel Bang og Terje Håkonsen, to av de største legendene innen norsk snowboarding, er verter for THE BANG SLALOM i Hemsedal 29. april til 1. mai. Konkurransen kombinerer elementer fra snowboard, skateboard og surf og har blitt arrangert verden rundt i 30 år. Nå står endelig Hemsedal for tur!

Flere av verdens beste kjørere de siste 20 årene er allerede bekreftet til det som skal bli en årlig happening, og for kun 200,- har du har også muligheten til å være med på moroa uavhengig av ferdigheter.

• For info om påmelding, klikk deg inn her.
  • Følg med på eventets Facebook-side for oppdateringer om bekreftede kjørere, samt program m.m.

Dette blir et show du ikke kan gå glipp av.

Velkommen til Hemsedalsesongavslutning og THE BANG SLALOM 2016. For mer info om hva som skjer i Hemsedal under 1. mai-helgen, klikk deg inn her.