Stjernespekket musikkpåske i Hemsedal

Tradisjonen tro byr Hemsedal på nok en påske med et fullstappet konsertprogram! Det blir liveband og DJs på de ulike afterskistedene og konserter på kveldstid. Matoma gjester Skarsnuten Hotell Skjærtorsdag, 25. mars, og Hemsedal Café går "All in" for andre gang denne vintersesongen og sørger for konserter med bl.a. Broiler og Josef Bamba & Years i løpet av påskeuka.

Påskeaction

Hemsedal byr på to store påskerenn med mye fart og underholdning i år. Ralley to the Valley har blitt en populær tradisjon for mange og er en utforkonkurranse i «chinese downhill-stil». I tillegg presenteres nyheten Hemsedal Parallellslalåm Cup, en storslalåmkonkurranse for hele familien.

Hemsedal Parallellslalåm Cup

Hemsedal Skisenter inviterer alle skiglade til stort påskerenn skjærtorsdag 24. mars. Konkurransen passer for hele familien og går i BMW X-Drive Race Arena i løype 20. Hvert hit avgjøres mann-mot-mann etter utslagsmetoden, til en vinner er kåret. Det er totalt 6 klasser, og maksimalt 32 deltakere i hver klasse. Løypa er 350 meter lang og har portavstand på ca 25 meter (storslalåm).

Ralley to the Valley

Det spektakulære påskerennet, Ralley to The Valley, arrangeres påskeaften lørdag 26. mars. Her kan alle over 16 år delta og reglene enkle; Førstemann ned fjellet vinner. Nytt i år er separat start for damer og herrer. Dameklassen starter på sørsiden av Totten 2, mens herrene stater 100 meter ned i heistraséen til Totten 2. Traseen ned følger samme løype for begge klassene.

Det er pengepremier til vinneren av både Ralley to the Valley og Hemsedal Parallellslalåm Cup, fine premier til øvrige topplasseringer og mange flotte trekkpremier som alle deltakere har mulighet til å vinne. Mer informasjon og påmelding på www.skistar.com/hemsedal.

Påskeprogram

Info om hva som skjer i påsken ligger også ute på: www.hemsedal.com/events

Håper alle får en flott påskefeiring!

Påskehilsen fra,

Hanne, Anneli, Christoffer, Richard, Katarina og Tine