Hemsedal Skisenter, foto: Troels Rosenkrantz Andersen

Til helgen åpner Hemsedal for vintersesongen!

Velkommen til ny vintersesong i Hemsedal!

Etter helgens snøfall og minusgrader åpner Hemsedal Skisenter og Gravset langrennsstadion! Nå er det bare å smøre ski og pakke bagen for til helgen åpner Vintersesongen i Hemsedal!

Hemsedal Skisenter

" Nå gleder vi oss. Den siste uken har vært perfekt med snøfall og kulde, og ifølge langtidsvarselet blir det kjølige været liggende. I Hemsedal åpner vi Hollvin Ekspress med Hemsedalsløypa og Trolløypa i barneområdet. Med gode forhold for snøproduksjon åpner vi flere bakker etter hvert som de blir klare, sier Kenneth Larsen, markedsansvarlig i SkiStar Hemsedal" Hemsedal Skisenter åpner fredag 11. november klokken 9.00

Hemsedal Langrenn
"I helgen åpnet rulleskiløypene i Totteskogen 4,5 km er rulla. På Gravset avslutter snøproduksjonen mandag ettermiddag. Og på formiddagen fredag 11. november åpnes løypene 750 meter, 1 og 2 km klassisk og skate på Gravset, sier Ole Nils Aalrust Utmarksservice Hemsedal"