Eksklusiv pinneis med ekte pistasj – Unik smaksopplevelse inspirert av italiensk pistasjis fra Hennig-Olsen Is

Hennig-Olsen Is lanserer i år en fløteis med ekte pistasj som del av Crèmeuniverset for premium småis. Crème Ekte Pistasj er inspirert av italiensk pistasjis og er en ordentlig smaksbombe.

Crème Ekte Pistasj er en fløteis med ekte pistasj, Hennig-Olsen Is egen pistasjsaus og karamelliserte salte pistasjnøtter.

– Dette er en fargesprakende småis, med spennende smakskombinasjoner som utfordrer det etablerte. Mange nordmenn har et forhold til pistasjis, men smaken av naturlig pistasj er nok ganske ukjent for mange. Crème Ekte Pistasj er ekte vare og kompromissløs på smak. Dette tror vi de smaksbevisste vil sette stor pris på, sier Paal Hennig-Olsen, administrerende direktør i Hennig-Olsen Is.

Iskremen er inspirert av ekte italiensk pistasjis. Med det grønne overtrekket og deilige karamelliserte nøtter vil nok mange tenke tilbake på hyggelige ferieminner fra støvellandet.

Crème Ekte Pistasj er 110ml og blir tilgjengelig i dagligvarebutikker, kiosker og bensinstasjoner fra uke 8 2022.