​Gladnyhet til alle lakriselskere: Nå kommer iskremen du har ventet på

​Gladnyhet til alle lakriselskere: Nå kommer iskremen du har ventet på

Er du en av de som elsker lakris? Da er du ikke alene. Nå lanserer Hennig-Olsen Is Crème Lakris for alle lakrisglade nordmenn.

Den nye Crème-varianten er en vaniljeis med lakrissaus og lakrisfudge-biter, dyppet i et sprøtt lakrisovertrekk. En fløyelsmyk iskrem for alle som simpelthen elsker lakris.

– Lakris er en økende smakstrend både her til lands og internasjonalt, og er virkelig en smak som engasjerer nordmenn. Derfor er det veldig gøy å kunne lansere vår mest eksklusive fløteis på pinne i nettopp smaken av lakris, sier Paal Hennig-Olsen, administrerende direktør i Hennig-Olsen Is.

Hennig-Olsen Is har allerede lakrissmak i sitt sortiment – både som kuleis og som boks-is med Inspira Premium Lakris. Nå kan lakriselskere også finne en ny favoritt i småisdisken.

– Crème Lakris er laget spesielt for dem som ikke får nok av den gode lakrissmaken. Kombinasjonen av myk og sprø konsistens, og balansen mellom lakrissmaken og den milde vaniljesmaken, gjør dette til en iskrem som bare må prøves ut, sier Hennig-Olsen.

Fra uke 8 vil du kunne kjøpe Crème Lakris på alle Hennig Olsen Is sine utsalgssteder i Norgesgruppens butikker, samt hos Shell, Esso, Deli de Luca, Mix og Jafs.