Hertz  Bergen Minde får BilPool som produkt

Hertz Bergen Minde får BilPool som produkt

Dette er den første vanlige bilpoolen vi åpner i Bergen. Målet er å gjøre biler tilgjengelig 24/7 for de som har behov for dette. Er du medlem av Hertz BilPool trenger du ikke gå innom kontoret, du kan gå rett til bilen, åpne den via appen og kjøre avgårde!

Vi har allerede mange som har brukt bilpool systemet via varebiler på IKEA Åsane, nå gjør vi tilgjengelig en personbil på Minde. Bergen er en spennende by med bybanen som en god kollektivløsning kan bildeling virkelig ta av etterhvert. Dette blir en første test og mulighet for å prøve bildeling for alle som har lyst, sier Eivind Thorne, leder for Hertz BilPool.

Utvalgte avdelinger får mulighet til å plassere BilPool biler hos seg, samtidig som de har ansvar for å følge opp bilene i sitt nærområdet. I tillegg skal kunder kunne bli medlem og få informasjon om produktet på avdelingen.

"For våre kunder er Hertz et brand enten det er varebiler, flexilease, bilpool, freerider eller vanlig bilutleie. Det er viktig at vi oppleves som et sterkt brand og de eneste i Norge som har et så stort produktutvalg" sier Trygve Simonsen, Administrerende Direktør, Hertz Norge.

Relatert materiale