BilPool i Hollenderkvartalet

Hertz BilPool utvider i Oslo, Hollenderkvartalet

Nå har vi åpnet en ny bilpool i Oslo i samarbeid med HR Prosjekt AS. Bilene står inne i bakgården tilhørende Hollenderkvartalet. Bakgården har innkjøring fra Hollendergata. Her er det to biler, en BMW i3 elbil og en Toyota Proace varebil. Etterhvert blir varebilen byttet ut med en stasjonsvogn. BilPoolen er åpen for alle medlemmer hele døgnet.

Det er skiltet med Hertz BilPool på plassene.

Våre priser

Mange som bor i urbane strøk har ikke bil, men trenger en, av og til. Når du har behov for bil så har vi en i nærheten. I Hertz BilPool kan du hente en bil på en fast parkeringsplass. Du bestiller bilen og låser den opp med appen, nøkkelfri tilgang. Når du er ferdig, fyller du drivstoff som er inkludert i prisen, og parkerer bilen der du hentet den.

Relatert materiale