BilPool i Christies gate.

Hertz BilPool utvider i Oslo, Nedre Torshov

Nå har vi åpnet en ny bilpool på Nedre Torshov. Bilene står ute på parkeringsplassen i enden av Christies gate. Gå opp fra Sannergata så finner du parkeringen på høyre side. Her er det satt opp tre biler som alle kan benytte seg av hele døgnet.

Det er skiltet med Hertz BilPool på plassene.

Våre priser

Mange som bor i urbane strøk har ikke bil, men trenger en, av og til. Når du har behov for bil så har vi en i nærheten. I Hertz BilPool kan du hente en bil på en fast parkeringsplass. Du bestiller bilen og låser den opp med appen, nøkkelfri tilgang. Når du er ferdig, fyller du drivstoff som er inkludert i prisen, og parkerer bilen der du hentet den.

Relatert materiale