Selvbetjening hos Hertz

Nå kan kunder hos Hertz nyte godt av egne selvbetjeningskiosker når de skal hente ut leiebil i en rekke europeiske land.

Tilbudet er tilgjengelig for kunder som har forhåndsbetalt leiebil. Prinsippet er akkurat det samme som selvbetjeningsautomatene til flyselskapene.

Bestillingen hentes fram før de siste praktiske detaljene legges inn. Dersom det er behov for barneseter, Hertz Neverlost ® GPS, eller kjøp av ekstraforsikring, kan det også ordnes i automaten. Det samme gjelder oppgradering av bilstørrelse dersom stasjonen har større leiebiler tilgjengelig.

Selvbetjenongsløsningen er utviklet av NCR Travel and Gaming, et selskap som har lang erfaring i å utvikle automatiserte selvbetjeningsløsninger.

- Vi har dokumenterte undersøkelser som viser at 69% av kundene ønsker selvbetjeningsløsninger innenfor bilutleie, enten det dreier seg om uthenting av leiebil i jobb- eller fritidssammenheng, sier General Manager Theresa Heinz i NCR Travel and Gaming.