Glade og stolte vinnere: Katrine Moen, "Smartsafen" og Peter Sundberg.

Ani Utleige AS vant nasjonal Hertz kåring

For Ani Utleige betyr prisen mye, og den motiverer for å forbedre seg ytterligere. Ifølge daglig leder, Peter Sundberg ligger mye av forklaring til resultatene at eierne virkelig har stilt seg bak den omstilling man har vært igjennom, med blant annet digitaliserte løsninger på alle lokasjoner i Sogndal og Førde.

- Først og fremst vil jeg takke mine kollegaer, som er hovedgrunnen til at vi får denne prisen. Ikke minst en stor takk til Ani Gruppen som har gitt oss den tillit og investert i digitale løsninger på alle våre lokasjoner slik at vi sikrer sømløs utleie hele døgnet - hele året for våre kunder, i tillegg til vår tilstedeværelse med våre fantastiske ansatte, sier Peter Sundberg.

Hertz Norge er stolt av den ambassadørrollen og de initiativ Ani Utleige har tatt i videreutvikling av Hertz konseptet.

- Ani Utleige med Peter og resten av laget har virkelig stått frem i denne prosessen. Peter har vært med i utvikling av nye løsninger, testet og stått frem som en utrolig positiv ambassadør for resten av landet. Ani Utleige har en unik posisjon og tilstedeværelse i regionen, som virkelig tar godt vare på kundene sine, sier Trond Grønbeck, nettverksdirektør for lisenstakere i Hertz Norge.

Best Image henger høyt i Hertz systemet, og deles ut til den forhandleren som har klart å skape den beste oppfatning av merkevaren i ulike målgrupper.