Anne-Lene Paulshus Vold

Easy Rent AS imponerer med Gazelle pris i Hertz-kåring

Easy Rent er en av de største Hertz forhandlerne i Norge, og med Anne-Lene Paulshus Vold i spissen ble de tildelt Gazelle pris under en høytidelig seremoni i regi av Hertz Norge tidligere i år.

I sterk konkurranse med resten av forhandlernettverket i Norge, gikk Easy Rent av med delt seier etter å ha opprettholdt sammenhengende vekst de siste tre årene.

– Tatt i betraktning tidvis svært utfordrende omstendigheter med blant annet pandemi, er det er lett å la seg imponere over veksten de har oppnådd de siste årene. Vi ser positivt på fremtiden og forventer å se Hertz i Østfold og Follo regionen på toppen av mobilitetsmarkedet i mange år fremover. De er offensive, viser stort engasjement og tempo hver eneste dag for å vokse videre i tråd med vår felles vekststrategi, sier Trond Grønbeck, Nettverksdirektør Lisens, Hertz Norge.

Fornøyde kunder og ansatte er det viktigste fundamentet for vekst.

Prisen betyr utrolig mye, og den motiverer til å forbedre seg ytterligere. Ifølge daglig leder, Anne-Lene Paulshus Vold, ligger mye av forklaringen til resultatene i en solid bedriftskultur og søkelys på kundereisen.

– Vi har en offensiv og engasjert gruppe medarbeidere, og det ser vi nå resultatene av. Vi er også omforente om at den gode kundeopplevelsen er selve fundamentet for vekst. Denne prisen går til alle medarbeiderne i selskapet, og vi takker også alle våre kunder for at de vil leie fra oss. Med gode prestasjoner øker også forventningene til oss - det gleder vi oss til å innfri på, sier Anne-Lene, daglig leder i Easy Rent AS.

Gazelle prisen gis til den Hertz lisenstakeren som har størst omsetningsvekst målt i prosent over de siste tre driftsårene. Det kreves også sammenhengende vekst disse årene. Easy Rent AS fikk prisen som årets Gazelle etter å ha vist enormt pågangsmot og klart sammenhengende vekst i tre år med en vekst på 12 prosent. For første gang noensinne måtte vi kåre 2 vinnere av denne prisen, og vi gratulerer begge med strålende prestasjoner.

Easy Rent AS, driver Hertz lokasjoner i Ski, Askim, Moss, Sarpsborg, Fredrikstad og Halden.

Kontakt:

Anne-Lene Paulshus Vold, Anne-Lene.Paulshus@hertz.no, mobil 90 52 14 98.