Ekstra studentrabatt på leiebil i sommer

For mange studenter kan studentbudsjettet føles ekstra trangt i sommermånedene.  Da kommer det godt med at Hertz tilbyr 25% studentrabatt på leiebil i sommer.

For de fleste studenter er det å disponere en egen bil en fjern drøm.  Da passer det ekstra godt for for slunkne lommebøker at Hertz har konseptet Hertz Students hvor studenter kan nyte godt av billig leiebil med studentrabatt. Det eneste kravet er at det femvises et gyldig studentbevis og et internasjonalt kredittkort. I tillegg må leier av bilen være minimum 19 år.

I konseptet finner vi bilgruppene som dekker de fleste  behov, enten det er snakk om urbane småbiler, romslige stasjonsvogner eller nyttige varebiler. Mens personbilene rabatteres med 15%, er rabatten på varebil 20%.

I sommer har imidlertid Hertz valgt å tilby studenter et ekstra kjærkomment priskutt på leiebil i Norge. Nå endres rabatten til hele 25% på personbiler, så da er det bare å legge ut på veien og besøke slekt og venner i en trygg og moderne leiebil.

Hertz er representert i mer enn 150 land på samtlige kontinenter med over 10 000 lokasjoner.

Hertz er Norges største bilutleieselskap og en betydelig aktør i den raskt voksende delingsøkonomien. De seneste ti årene har vi hatt en årlig tosifret prosentvis vekst. Vi har over 500 utleiepunkter over hele landet, inkludert samtlige flyplasser. Bilflåten i Norge består av ca. 10 000 nye biler fra verdens ledende produsenter, som leies ut via et landsdekkende nettverk.

Hertz skal være førstevalget innen bilutleie og en markant aktør i den nye delingsøkonomien med heldigitale delings- og mobilitetsløsninger. Vi har store ambisjoner for fremtiden og ser et betydelig vekstpotensial i at stadig flere vil leie og dele biler fremfor å eie selv.

www.hertz.no