Hertz og Visma utvider samarbeidet

Hertz og Visma har i en årrekke samarbeidet om å tilby små og mellomstore bedriftskunder konkurransedyktige priser på leiebil, og da hovedsakelig i Norge.

Med den nye avtalen inkluderes billeie i utlandet i større grad enn før.

- Vi vet at svært mange av medlemsbedriftene i Visma også har behov for å leie bil i utlandet. Derfor har vi ekspandert tilbudet med enda bedre betingelser på leiebil i Europa og USA, sier Salgs- og Markedsdirektør Hallvard Nerbøvik i Hertz Bilutleie.

I tillegg til rabatt kan kundene også nyte godt av gratis medlemsskap i serviceprogrammet Hertz #1 Club Gold.

For Vismas del er det til enhver tid påkrevd å ha så gode betingelser som mulig hos sine leverandører.

- Visma forlenger avtalen med Hertz fordi de tilbyr den totalt sett beste løsningen for våre kunder i forretningsmarkedet.  Dette er en svært god avtale for våre kunder og vi i Visma er glade for å kunne videreføre det gode samarbeidet med Hertz, sier Lars-Erik Jacobsen, Administrerende Direktør i Visma Advantage.

Hertz er representert i mer enn 150 land på samtlige kontinenter med over 10 000 lokasjoner.

Hertz er Norges største bilutleieselskap og en betydelig aktør i den raskt voksende delingsøkonomien. De seneste ti årene har vi hatt en årlig tosifret prosentvis vekst. Vi har over 500 utleiepunkter over hele landet, inkludert samtlige flyplasser. Bilflåten i Norge består av ca. 10 000 nye biler fra verdens ledende produsenter, som leies ut og deles via et landsdekkende nettverk.

Hertz ønsker å være førstevalget innen bilutleie og mobilitetstjenester, og en markant aktør i den nye delingsøkonomien med heldigitale delings- og mobilitetsløsninger. Vi har store ambisjoner for fremtiden og ser et betydelig vekstpotensial i at stadig flere vil leie og dele biler fremfor å eie selv.

Vår visjon er å forandre nordmenns forhold til å eie, leie, bruke og dele bil.

www.hertz.no