Hertz vinner «Årets beste bilutleier» i prestisjefylt kåring – for niende gang på rad.

Hertz trakk igjen det lengste strået som landets beste leiebilselskap i Grand Travel Award sin prestisjefylte kåring for reisebransjen.

– Å motta denne prisen etter det reiselivet har vært gjennom er ingen selvfølge, og jeg er litt ekstra stolt for at vi har klart å beholde vår posisjon og utrolig takknemlig for at bransjen har stemt oss frem som årets bilutleie, sier Arnfinn Heller Hansen, Travel Partner Manager i Hertz Norge.

Et resultat av solid laginnsats.

Den gjentakende suksessen er et resultat av et godt grunnlag som er lagt over tid, og en sentral del av det er selskapets medarbeidere.

– Vi er veldig stolte og takknemlige over å motta denne prisen for niende gang på rad. Det er en god indikasjon på at det gjøres mye riktig i Hertz. Men det kommer ikke av seg selv. Både denne og de foregående prisene er en anerkjennelse av det arbeidet våre medarbeidere gjør hver dag, over hele landet, for å gi våre kunder en god og trygg leiebilopplevelse, sier Jonas Rellsve, Salgsdirektør i Hertz Norge.

Ambisiøse mål.

Prisen er ingen hvilepute for markedslederen, som fortsetter å posisjonerer seg for bærekraftig vekst.

– Leiebilselskapene spiller en viktig rolle i mobilitetsrevolusjonen som pågår. Og som den største både må og ønsker vi å være med og drive utviklingen i riktig retning. Vi øker blant annet stadig mengden elbiler og ladbare hybrider for å sikre en moderne og klimavennlig bilpark, samtidig som vi digitaliserer våre tjenester for å skape en mest mulig smidig og effektiv kundereise, sier Rellsve.

Og søkelyset på videre utvikling og bærekraftig drift blir ikke mindre fremover.

– Vi jobber hele tiden med nye mobilitetskonsepter i og rundt byene, og skal vokse videre samtidig som vi forsterker de posisjonene vi har for å sikre best mulig tilgjengelighet og utvalg til enhver tid, avslutter Rellsve.

Om Grand Travel Award.

Grand Travel Award blir arrangert av Travel News i januar hvert år hvor både forretnings- og privatreisebyråer stemmer frem årets beste leverandører og turistland.