HiKOKI magasinet Highlights, utgave 1-2024

HiKOKIs Nyeste Må-Ha-Innovasjoner!

Velkommen til vårens utgave av HiKOKI-nyheter!

Vår = fornyelse og fremgang, og det gjelder også for våre nyeste innovasjoner i HiKOKI. I denne utgaven er vi stolte over å kunne presentere tre revolusjonerende nyheter innen elverktøy, designet for å effektivisere dine prosjekter og forbedre din arbeidsdag. Utforsk mulighetene med våre nye skruautomater W18DA og W18DB, dykk ned i presisjonsarbeid med vår avanserte Dykksag C3606DPA, og oppdag fleksibiliteten med vår multifunksjonelle Kjøle- og Varmeboks UL18DBA. La oss ta en nærmere titt på hva disse spennende verktøyene har å tilby!

Gipsinstallasjon på sitt beste

HIKOKI er stolt over å kunngjøre lanseringen av to innovative skruautomater, W18DA og W18DB, spesialdesignet for effektiv og presis montering av gipsplater. Disse skruautomatene er ideelle for profesjonelle brukere som krever rask serieskruing i sitt arbeid.

Med sitt lette og kompakte design sikrer disse skrutrekkerne enkel håndtering og maksimal brukerkomfort selv under langvarige installasjonsjobber.
Les mer om nyheten W18DA/W18DB

Ny dykksag setter nye standarder for presisjon og kraft

HIKOKI er stolte av å kunngjøre lanseringen av vårt nyeste tilskudd til markedet for profesjonelt elektroverktøy, dykksagen C3606DPA. Denne innovative sagen representerer et stort skritt fremover i HIKOKIs kontinuerlige streben etter å tilby høy ytelse og nøyaktighet til profesjonelle håndverkere. Med en banebrytende maksimal kuttedybde på 66 mm, den største i sin klasse, setter C3606DPA en ny standard for dykksager.

C3606DPA er kompatibel med styreskinner, noe som forsterker dens presisjon og gjør det mulig for brukere å oppnå rette og rene kutt hver gang.
Les mer om nyheten C3606DPA

HiKOKI Lanserer Kjøle- og Varmeboks: UL18DBA

Nyheten UL18DBA kombinerer mobilitet med eksepsjonell temperaturkontroll og er den perfekte følgesvennen for arbeid og fritid. Den nye kjøle- og varmeboksen er utstyrt med to uavhengige varmesoner, hvor brukere kan glede seg over 17 forhåndsinnstilte temperaturinnstillinger som varierer fra -18°C til 60°C, noe som gjør det enkelt å oppbevare alt fra iskrem til varme måltider.

UL18DBA kan drives med 3 forskjellige strømkilder: 18V HiKOKI batteri, AC-adapter (230V) eller en DC-12V/24V adapter for bruk i biler og båter.
Les mer om nyheten UL18DBA

Splitter nytt magasin med enda flere nyheter

Velkommen til en helt ny utgave av HiKOKI-magasinet "Highlights"! I denne spennende utgaven tar vi et dypdykk i de siste nyhetene og innovasjonene som er med på å forme fremtiden innen verktøyteknologi.

Highlights magasinet
Nytt magasin med mange spennende nyheter

Flere sterke merkevarer - bredt sortiment
PÅ våre nettsider og i vårt magasin presenterer vi også nyheter og noe av det beste innen våre sterke merkevarer som Basso spikring, MFT skruer, MFT festemidler, MFT kompressorer og MFT spiker. I tillegg har vi Bendof med kraftige håndholdte maskiner for klipping-/bøying av armeringsjern.

Med forbehold om trykkfeil. For ytterligere informasjon, se www.hikoki-powertools.no eller kontakt Nordisk produktsjef Måns Hermelin.

Følg oss gjerne på sosiale medier:

Facebook Instagram LinkedIn YouTube