Ser vi deg på BYGG REIS DEG? - Kom og test HiKOKIs kraftfulle verktøy!

Ser vi deg på BYGG REIS DEG? - Kom og test HiKOKIs kraftfulle verktøy!

Onsdag 18. oktober braker det løs på Bygg Reis Deg messen - Hikoki Power Tools Norway AS er stolte av å kunngjøre sin deltagelse på Bygg Reis Deg-messen, den største og mest innflytelsesrike bygg- og anleggsmessen i Norge.

Kom og test våre helt RÅ verktøy/maskiner!

I år vil vi presentere vårt omfattende utvalg av kraftige elverktøy, vår innovative MULTI VOLT plattform og masse spennende NYHETER som gir enestående fleksibilitet og ytelse til proff håndverker.

Last ned GRATIS BILLETT

På vår stand vil både proff- og hjemmehåndverkeren få muligheten til å teste vårt omfattende sortiment av el-verktøy og oppleve de innovative funksjonene. Vårt dedikerte team vil være tilgjengelig for å svare på spørsmål og gi råd om hvordan Hikoki Power Tools kan bidra til å optimalisere arbeidsflyten og øke produktiviteten.

I tillegg til produktpresentasjoner vil det være spennende demoer av våre elverktøy, morsomme konkurranser med masse flotte premier, og selvsagt noen hyggelige give aways som takk til våre lojale og nye kunder. Eller kanskje du kun ønsker en prat og en kaffekopp, velkommen skal du være.

''Vi er svært glade for å delta på Bygg Reis Deg-messen i år og gleder oss til å presentere våre nyheter og innovative løsninger" sier Line Otnes, Markedsansvarlig i HIKOKI. - Med vår innovative Multi Volt-teknologi kan brukerne virkelig nyte fordelene som både 18V og 36V verktøy gir, og oppnå enestående ytelse og lang batteritid.

Vi håper å se deg!
Besøk vår stand på Bygg Reis Deg-messen i Lillestrøm fra 18. til 21. oktober 2023 på standnummer E03-16b for å oppleve vårt imponerende sortiment av elverktøy, og få verdifull innsikt fra vårt erfarne team. Ikke gå glipp av muligheten til å bli en del av Hikoki Power Tools-fellesskapet og oppdage hvordan våre verktøy kan revolusjonere arbeidsdagen din.

LES MER OM BYGG REIS DEG

Hikoki Power Tools Norway AS - Med fokus på innovasjon, kvalitet og pålitelighet, har vi som mål å tilby verktøy som effektiviserer arbeidsprosesser og leverer uovertruffen ytelse. Vårt omfattende sortiment av verktøy er utformet for å møte de høyeste standardene og de mest krevende behovene til proff håndverkere og innkjøpsansvarlige i alle sektorer.

Flere sterke merkevarer - bredt sortiment

Følg oss gjerne på sosiale medier:

Facebook Instagram LinkedIn YouTube

Forfatteren genererte teksten delvis med AI og har revidert og redigert innholdet.